onsdag 8 juni 2011

iPhone 5 2011-06-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Utan nät igen

Åskväder som igår känns inte som jag upplevt sen jag var en liten tösabit. JÖSSES säger jag bara! Men det var riktigt mysigt ju! Lagom tills jag kom till Emma gav s...
Läs mer

iPhone

Mobiltelefonerna blir tunnare o lättare, men vill du ha tillbaks 80-talskänslan, så finns det bla detta hölje. Då får du en telefon som inte försvinner så l2...
Läs mer

Klarvaken

Hade inte särskilt svårt att somna igår vid kl.22.30 men nu ligger jag av någon anledning klarvaken kl.03.05 och kan inte somna om! Funderar på om jag ska sluta stressa 246...
Läs mer

iphone 4

Äntligen har jag beställt mig en iphone 4 i vit :D
Läs mer

Elbilsutställning utanför Riksdagen

Att åka Boden - Malmö skulle ta 5 till 6 dagar med körtid och laddning. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Me I, Iphone, student, sommar

Ja nu har jag gjort min sista tur till högskolan för denna termin, om man inte räknar att jag ska dit och tenta den 2 juli! Så skönt att slippa skånetrafiken med diverse...
Läs mer

Ananas, godis och läsk

...är riktigt gott! Var verkligen sugen på godis innan så efter skolan (dragkampen) körde jag och Issa moppe till Kindbloms och så köpte jag några ess, klubbor och...
Läs mer

iPhone utan telefon

Vem använder iPod idag? Väldigt många, visar det sig, trots att en vanlig kommentar bland teknikintresserade är "varför ska jag köpa en iPhone utan telefon"....
Läs mer

Räkna ut ränta-på-ränta-effekten med smart app för iPhone

Ränta på ränta är världens åttonde underverk. Det lär åtminstone Albert Einstein ha hävdat i ett klassiskt citat. Helt klart är att just denna effekt...
Läs mer

Cause I'll miss you like a hole in the head

Jag fantiserar om den där dagen då jag fullt ut kan säga upp mig. Tänker tankar om att rituellt elda upp arbetskläderna (vilket för all del bara kommer att ske mentalt,...
Läs mer

iOS 5 jailbreakat på fem timmar

Fem timmar tog det iPhone Dev Team att jailbreaka den senaste versionen av Apples mobiloperativ iOS. Version 5 visades upp i måndags och innebär en del nya funktioner och ska släp...
Läs mer

Förbokat? Nej jag nöjer mig med:

Ett rea-sms-pling i min iPhone känns toppenskönt och avslappnat när hysterin om pre-order rasar därute i Mollyvärlden. Jag är numer en cool katt och har inte brått...
Läs mer

Munne dissar mina skor

Han tycker dom är skit fula Skickat från Min iPhone <3
Läs mer

Väntar

På att det enda vackra jag någonsin bakat , ska vakna för mat. Ögonen går näst intill i kors och sängen äro ack så lockande .. Natt ~ Teres via Ipho...
Läs mer

TSFM camp dag 2

Trots moln blev det till slut 6 hopp. Första hoppet inleddes med en rejäl utelandning där ingen av oss fyra som landade ihop, på ett lerigt träsk med rådjur som stirrade...
Läs mer

Hej iPhone Hotspot. Hej då mobilt bredband.

Vid flera tillfällen på ganska kort tid har jag stött på folk som kopplar in olika grejer i sin dator för att få åtkomst till internet. Jag pratar om mobilt bredban...
Läs mer

Atjooo, atjooo, atjooo, atjooo...

Haha.. jo så kan man se ut när man precis simmat 3900meter i Hellas och får en iPhone framför lilla näsan som bara vill nysa av allt pollen. Tur då att det var mysiga le...
Läs mer

Jobbigt i huvudet...

Idag är ingen bra dag....Det är visserligen lika varmt som det varit iaf senaste veckan, men med en rejäl regnskur och massa jobbig åska/bilxtrar. (Jag fattar inte att jag blivit...
Läs mer

Studentvaka!

Ååååh! Ni vet den där känslan man hade som liten när man hade väntat och väntat på tomten och äntligen såg fick syn på honom lite l2...
Läs mer