måndag 30 maj 2011

iPhone 5 2011-05-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

parken

Vädret är så fint så vi va tvungen att gå ut. Vi passar på nu när Oskar sover i vagnen. Ture ville också va med så vi gick in och hämtade honom....
Läs mer

Kommunikation är viktigt – även för icke-kommunikatörer

Hade en en något surrealistisk erfarenhet på buss 425 i morse. Glad i hågen (äntligen måndag) hoppar jag på bussen och upptäcker att min vän Johan sitter d22...
Läs mer

Kopia eller inspiration?

Det surras en del om Reportrar Utan gränsers Iphone-app kopplat till annonser i pressen. Det verkar som att idén inte precis kom ur tomma intet, vad tycker ni? Och är det fel att ”vida...
Läs mer

Våfflor

Klockan 10,kanske inte det nyttigaste som finns men gott. Ebba ville äta och önskade våfflor,hon har magrat av så sista veckan så det blir vad hon vill. Jag hade inte tä...
Läs mer

Roliga Appar till iPhone!

Fota och gör om bilder med din iPhone!
Läs mer

LITTLE MISS SUNSHINE

Tror jag har varit in på apples hemsida varje dag i en månad. har varit så fruktansvärt sugen på en Ipad. Men igår orkade Rasmus inte med att höra mitt tjat så...
Läs mer

Nu är vi igång...

Nu går hjärnan på högvarv! Många papper att hålla koll på.. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

En fantastisk Mors Dag-present

Den här helgen har varit något utöver det vanliga. I fredags fick vi reda på att man kunde skaffa en iPhone på 3 för 99 sek/månad och med fri surf i 24 månader...
Läs mer

Wild iPhone 4 appeard!

Nästa generations Pokémon skall enligt rykten ha ursprung från Apples fabriker och nu har en ny video på Pokémon iPhonemetallic släppts på YouTube! Det är tota...
Läs mer

Tomtar på loftet

Det är inte alla som har 6 unga estländska killar som klättrar på taket. Det har vi. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Tung som en sten...

Det var med tunga ben jag tog mig runt kvällens runda. Sprang över Tillberga, Kvarnbacken, norra Hökåsen och hem, totalt 10,3 km så visst är jag nöjd men det ä...
Läs mer

Första gången!

Idag har varit en dag med första gången upplevelser för Mila :D - Smakat på falukorv vilket hon gilla. - Suttit på pottan å kissat alla tre gångerna. - Åkt p...
Läs mer

Två par nya

Dom vita conversen fick jag av munne, dom svarta ville han inte ha nå med att göra. Antar att han tycker dom är fula ;) Skickat från Min iPhone <3
Läs mer

Veckans färgläggning...

test att scanna och färglägga med iphone...
Läs mer

Går ej strömma från iPhone

Jag har tidigare strömmat svt play från min iPhone direkt till min apple tv, men nu går det inte. Knappen i videospelaren som brukar dyka upp syns inte? Vad beror detta på? Jag ...
Läs mer

Peter Hajas släpper en sista uppdatering av MobileNotifier (Nyheter)

MobileNotifier har varit ett omtalat program till iPhone, personen bakom detta program heter Peter Hajas och nu släpper han MobileNotifier Beta 5. Denna version av MobileNotifier kommer att vara...
Läs mer

medlem i apple familjen!

Är trött och orkar inte blogga så mycket om idag men kan ju säga att jag har investerat en fin sak idag. EN IPHONE 4... Känns jävligt bra!
Läs mer

Ångesten och klump i magen.

Oj vilken ångest jag har över inlägget nedan. Enorm. Ont i magen-ångest. Det är jobbigt att lämna ut sig själv, men jag ansåg att det behövdes denna g22...
Läs mer

Minns du denna plats?

Det finns en plats på denna jord Där tystnad räcker, här behövs inga ord Det finns ett lugn på denna plats I denna himmelens galax Här är det lugn, här ...
Läs mer

Puuuh!!

Vilket underbart väder det varit idag!! Är solen här för att stanna?! Väl hemma efter jobb, blev det en joggingrunda!!! Kändes väldigt lätt idag :) Vad tycke...
Läs mer

Äntligen finns youtubes VEVO på mobilen!

Fan kan inte fatta att jag missa den här, stötte på den helt random . Nivet den där VEVO grejjen från youtube där man kan se musikvideos i tunga kvalitéer? Finns ti...
Läs mer

Kontrast

Der var tänkt att sova .. Men jag fick ett anfall av städnoja. Så just nu viker jag ALLA handdukar :S Hmmm .. Hur vet man om man håller på att utveckla tvångstankar ..?...
Läs mer

Orm i sikte!

Häromdagen, när vi var ute och gick, såg vi en liten, liten död orm. Vid närmare efterforskning visade det sig att det var en Ringneck Snake. Det här var en bebis, bara...
Läs mer

feber, smärta ett leende

Idag har varit en dag full av smärta, feberattacker och längtande blickar ut mot solskenet. känner mig lite smått stressad över att det nu börjar bli bråttom med k...
Läs mer