måndag 27 juni 2011

iPhone 5 2011-06-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nu kan du jailbreaka iOS 5.0b2 med Sn0wbreeze 2.8b3 (Nyheter)

Först kom iPhone Dev Team med en ny uppdatering av Redsn0w som kunde jailbreaka Apples senaste betaversion av iOS 5.0, nu har även iH8sn0w släppt en ny version av Sn0wbreeze som kan ja...
Läs mer

Måndagmorgon

Segt att gå upp, sov sjuuuuuukt illa :) (Såg igår på morgontv ett reportage om en av toppbloggarna, måste erkänna att jag inte riktigt fattar. Följer ju även...
Läs mer

Radera Itunes och börja om.

FÃ¥r ofta " Ogiltig signatur" när jag ska uppdatera program. Alla mina MP3 har försvunnit frÃ¥n min Iphone och kan inte synkroniseras frÃ1...
Läs mer

Från min Iphone

Hej mina små kycklingar!! Blir ingen större update mer än att jepp klockan är sex på morgonen och jag kan inte sova.. Varför? Jo för jag har urinvägsinfektion....
Läs mer

Tretton

Tretton dagar kvar till semester. Idag är jag inställd på att det blir en riktigt jobbig dag. Det ska bli skönt då den är avklarad. - Posted using BlogPress from my iP...
Läs mer

Sommarkväll.

Jag och mammsen gick på promenad. Förstår att fjärilen gillar att sitta där, blommorna luktade galet gott! Vi mötte en bil full med ungar och ett vardagsrumsbord!...
Läs mer

$5.90 – Fashion Neck Strap Connector for iPod/iPhone – Black (42CM-Length)

Artikelnr : 66214 Pris: $5.90 gratis frakt! Add till Cart Add till Wish List
Läs mer

$5.80 – Fashion Neck Strap Connector for iPod/iPhone – Blue (42CM-Length)

Artikelnr : 66213 Pris: $5.80 gratis frakt! Add till Cart Add till Wish List
Läs mer

Trötta morgnar!

Ni vet när klockan ringer på morgonen, man är tung i ögonen, och skulle ge allt bara för att få sova mer, att ist få vakna utvilad och pigg! Då är tanken,...
Läs mer

Jag killade honom..

... och då skrattade han för första gången högt. Vad härligt det var. Jag får testa ikväll igen så mannen får höra. - Posted using BlogPress...
Läs mer

Apple vill bygga in tilt/shift-funktion i iPhone

I alla fall är vad det patenten visar Om man fotograferar höga hus och liknande så får man ofta vinkla kameran uppåt och då kommer huset se ut att bli…
Läs mer

Myskväll.

Efter en hel dag på jobbet är det skönt att köpa med sig hämtmat och ha mys med min lilla Gosi. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Glassiären

Idag blev det premiär för glass på Glassiären! När vi kom hem blev det ett dopp i poolen. Strålande sol idag! Rkt sommarväder! - Mias iphone
Läs mer

Husvagn

Det ska va husvagn I den kan man göra allt... -Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Båttur

Ladde ner ett nytt program på min Iphone, det är därför min tjejkompis har peruk, puss-tatuering och fin svart linje ovanför läppen.  Så jag min vän An...
Läs mer

Bilder från idag.

Frans och  jag.     Frans.     Jag.    Hello! :) Frans och jag sitter nu på min säng och spelar spel på min iPhone 4 och bara tar de...
Läs mer

Sålt!

Nu kan vi inte mysa här längre, det är sålt! -Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Videoinspelning saknar ljud

Jag gjorde en videoinspelning m.h.a. kameran i iPhone 3GS och när jag ska spela upp det i datorn är det utan ljud. Har inspelningen blivit utan ljud eller vad har skett? Av misstag råk...
Läs mer

Peace Love

Jaaaja, oavsett min dåliga natt så är det ju trotts allt Peace Love om bara några timmar! (ja jag borde egentligen ligga och sova) Tror att jag packat klart allt! Ögo...
Läs mer

iPhone 2G Bakstycke samt lcd?

iPhone 2G Bakstycke samt lcd, finsn det någon sida som fortfarande har delar till denna? Mvh
Läs mer

I did it!

Det här inlägget är till dig Bengt. Jag har jobbat ett tag på att försöka lära mig att stå på huvudet. En kväll i Egypten så lyckades jag. M...
Läs mer

Från iPhånen..

Är helt till mig nu och det pirrar enormt i kroppen! Varför det gör det ska jag avslöja så fort allt "arbete" är klart, iiiiiihhhhhh! Bloggen är lite lid...
Läs mer

Iphone 4

Idag kom min Iphone 4 med posten och Micke var så snäll att han hämtade den till mig eftersom jag jobbade.. När jag skulle böjra fixa och dona med den blev det ju inte riktig...
Läs mer

Åh Clara!

Hoppas ingen missat dagens Sommarpratare i P1 idag?? Om det gått er förbi, gå in här för att lyssna. Ni vill verkligen inte gå miste om det! Jag låg blickstilla i s...
Läs mer