tisdag 28 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iphone raderade sms

På min iPhone har jag raderat massor av sms och jag vill verkligen inte få fram dem igen. Tydligen är det möjligt med dagens teknik att kunna ta fram raderade sms. Det enda tillf...
Läs mer

Godmorgon världen

Vakna nyss. Alldeles nyss. Första jag gjorde var att plocka fram min underbara nya dator. Min nya bäta vän. Och nej jag är inte otrogen mot min iphone utan jag och Macster är...
Läs mer

Wake-up...

Det är inte ofta min telefon ringer 07:42.. När jag fattat vad det var som lät tänkte jag att det var försent att svara. Men det ringde enträget i köket. Efter en e...
Läs mer

Tisdag

Idag blir det BVC mellan 13-16 och väga min lilla pojke. Han växer så det knakar :) Igår bytte jag till min nya telefon, min iPhone 3 var gammal och dålig så nu har jag...
Läs mer

shoping tur och dag 12

Blev en tripp till valbo och sandviken i går , för inhandla pressent till lillesyster .=) och jag hitta inte mycke ingen aning vad ja ska köpa till en 13 årig flicka =) men mamma...
Läs mer

VI KÖR PÅ IGEN!

Hej på er! Bloggade ju ett tag här och sedan slutade jag för att jag inte hade någon dator osv.. Men vi kör på ändå, ska förmodligen beställa en ipho...
Läs mer

Im a bit broken inside

Typ så ja. Jag satt på målet igår och helt plötsligt ser jag hur min iphone bara åker rakt ner i marken, sen tar jag upp den och den är 100% krossad. Man kan inte s...
Läs mer

GOOD MORNING

Godmorgon! Har precis fixat och trixat lite och valt kläder så nu är jag färdig till skolan. Efter skolan ska jag och mami åka ner till stan för att hämta min k22...
Läs mer

SKOLFOTO!

Gomorron allihopa, sovit gott? :) Det gjorde jag iallafall, slocknade direkt efter jag skrev inlägget igår så vaknade upp utav att jag låg på min iPhone... Det händer o...
Läs mer

Diss

Tänkte bara dra en stor diss till Iphone 5. Jag tycker den är sjukt ful, förlåt till er som har men jag tycket faktiskt det. Visst den kanske är bra, men den ser ju bara klum...
Läs mer

home sweet home

God kväll :) Jag tror jag kan rabbla upp tusen ursäkter för att jag inte har bloggat. Min mobil blev stulen i Spanien, jag jobbar och har helt enkelt inte tid med att sitta vid min seg...
Läs mer

M3 8 2012

* M3 bygger Minecraft * Test av prylarna från Ikea * Rätt prylar för höstens träning * Spotify-special – allt om de nya heta apparna! Släpptes tisdag den 28 augusti...
Läs mer

Ny mobil!! :)

Nu har jag äntligen skaffat mig en iphone, så nu kan jag blogga oftare ;) håller på att lära mig mobilen nu, inte lätt alls att skriva! Haha,men man lär sig ju fort...
Läs mer

Favoriten!

Gissa vart jag hittade detta snygga mobilskal? Du kan aldrig komma på det, för så snygga skal har du aldrig sett förut! Nymobil.se är stället jag hittade denna grym...
Läs mer

Åsikt

Har kollat några avsnitt dh. Måste fan börja lägga mig tidigare.. Måste duscha på morgonen för pallar inte göra det nu är så fucking trött. Men...
Läs mer

Förlåt…!

Förlåt , förlåt att jag är en usel bloggare just nu, men som nu förstår mår jag tyvärr inte bättre..! Jag mår fortfarande konstant illa, och de...
Läs mer

ljuvali-bloppis

Innan butiken öppnar upp igen tänkte jag ge alla mina läsare möjligheten att fynda Bohemian influence till grymma priser. Beställ (via mitt kontaktformulär högst ti...
Läs mer

TÄVLING!!!!!

Håller min första tävling nu!! Jag lottar ut skal, skydd, hållare, väska osv till iphone från http://www.jbutiken.se/, hur grymt är inte det!!!? Jag låttar...
Läs mer