måndag 14 april 2014

iPhone 5 2014-04-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

BO Beolit 12, White Edition

Någonting är i luften Högtalaren BO PLAY Beolit 12 är en väldigt liten och kompakt högtalare utformad för att användas med din iPad, iPhone, iPod touch oc...
Läs mer

BO Beolit 12, White Edition

Någonting är i luften Högtalaren BO PLAY Beolit 12 är en väldigt liten och kompakt högtalare utformad för att användas med din iPad, iPhone, iPod touch oc...
Läs mer

authorized iPhone 5 ascertain for Vodafone UK from us? We

cblv3sn12d http://sibat-logistik.de/index.php/component/k2/item/cid=4371 http://brandedmobilecovers.com.au/index.php/component/k2/item/cid=4897
Läs mer

Sjödräll #oxhultasjön #fårdugaväder #kajak : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram.
Läs mer

Bekännelser

◇ Jag älskar att läsa, jag kan sitta och sträckläsa i flera timmar utan avbrott ◇ Jag har som tradition sedan tre år tillbaka att läsa alla Harry Potter böckerna...
Läs mer

Podcastmåndag!

DANIEL SKRIVER: Idag hade vi besök på Metropolis gym av Veronica Jäderlund som gör podcasten Hälsa på dina villkor. Vi bjöd in Veronica som gäst till  Fi...
Läs mer

5 appar för att komma i stämmning inför Påsk

Gör fina påskkort, måla påskägg eller håll koll på påskharen med 5 roliga appar för Android, Apple iOS och Windows Phone. Snart är det dags för...
Läs mer

~ Typical me ~

Hallo! Idag beställde jag ett iphone skal! Sidan heter iphone5-fodral.se och ni vore kolla in den hemsidan för den hade väldigt fina iphone skal till både 4 an och 5 ans iphone...
Läs mer

Alpine utvecklar fristående bilstereo med Apples CarPlay

Enligt japanska Nikkei utvecklar Alpine Electronics en fristående bilstereo för eftermontering i befintliga bilar som kommer vara kompatibel med Apples AirPlay. Just bilstereo är kansk...
Läs mer

OMG MIG

1. Vad heter du? Ida 2. Hur gammal är du? 14 år 3. Vart bor du? Utanför Norrköping typ 4. Hårfärg? Blond 5. Ögonfärg? Grön 6. Sys...
Läs mer

Outfit craving.

Jacka / Tröja / Solglasögon / Discopants / Halsband / Skor / iPhoneskal
Läs mer

Cartagena de las Indias

Igår hade vi vår sista utflykt för den här gången och med  idag har vi två dagar till sjöss kvar innan kryssningen tar slut i Fort Lauderdale, Florida. Vi skul...
Läs mer

llllll

Hejsan mami och lau, det är bättre om lau får läsa den här eftersom att hon nog förstår vad jag vill ha bättre eller alltså vad som står. Kommer skr...
Läs mer

50 frågor om mig!

Kan inte sova så här är lite saker ni kanske inte visste om mig!  1. När grät du senast? – Kommer inte ihåg! 2. Har du lätt för att bli kär? – Nej,...
Läs mer

saker ni inte visste

1. jag är höjdrädd, på idrotten för några veckor sedan började jag gråta när jag stod ca fyra meter upp på en vägg. 2. jag älskar att k24...
Läs mer

Födelsedagen

00.10Tittar ikapp ett missat avsnitt av The walking dead. Tänker att skitsamma att det blir sent, här ska det lyxas till när klockan blivit efter kl 00.00 och det är min dag....
Läs mer

14 april 2014

Helgen har gått hur fort som helst. har fuskat lite i helgen, eller fuskat vill jag väl inte kalla det. Unnat mig däremot, men idag är det ny vecka och måndag vilket inneb2...
Läs mer