måndag 18 juni 2012

iPhone 5 2012-06-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

LG-docka för både Android och iOS

LG lanserar en serie högtalardockor där en modell fungerar för enheter med både Android och Iphone.
Läs mer

Joråsåatte.

Vågen visade -10,8 kg imorse. Rekord! Är det så att jag är på väg tillbaka eller är det den nattliga städningen som drog sitt strå till stacken!? ;) Hur...
Läs mer

Marknad!

Sitter ute på balkongen och väntar på att dom andra ska vakna till liv så vi kan gå till en turkisk marknad i några timmar! Igår kväll när vi var på...
Läs mer

Storpack

Varför nöja sig med 50 gram jäst när man kan köpa 900 gram? Färsk jäst är ganska svårt att få tag på här och där det finns kostar ett...
Läs mer

Snart klart!

Vart lite nöjd... Inte den finaste. Men ändå hyfsat bra? :] Blev inspirerad av Denisa (http://denisapasku.blogg.se) och av hennes smak för kläder osv. Men i alla fall, ä...
Läs mer

tråkigt.

01. Fullständigt namn: ellen maria louise enqvist 2. Ålder: 13,snart 14 03. Vart bor du: västerås 04. Bor tillsammans med: MammaPappasyskon...
Läs mer

Baby you light up my world like no body else.

Halo grabbbbsss! Läget? Kom hem för ett tag sen med vendela. Vi gick runt i stan ett tag och kollade runt lite.. Skulle ju köpa ett ipad skal till mammsen, MEN dom var slut.. och komme...
Läs mer

jag är kär..

Mitt nyaste iphone skal är så överglad att jag fick det! Helt klart värld pengarna! "stenarna" är ju inte heller stora utan små och därav åker dem in...
Läs mer

Fuck iphone

Fuck.... oppps I did it again... mitt liv som 3s är bra toppen ibland... Idag åkte iphonen i backen igen... Framsidan denna gång! Det går bra nu.. Vettefan hur jag ska gör...
Läs mer

ÖVERRASKNINGEN!!

Som ni vet var man ute och fixade byxorna och fick hem en tröja och medans man fixade det så gick pappa någon annanstans och när man kommer hem så överraskar han mig med...
Läs mer

18.6.2012

Hellou har då nu min nya iPhone assum! Vi var o bytte till ett micro simkort sen tibax till pappa och så vart de ba att säkerhetskopiera o sedan överföra på den nya tel...
Läs mer

Skol åter!

Jag tänkte att jagv skulle lägga upp lite bilder ifrån dessa två senast skolåren. Alltså 8:an och 9:an. Det är massa bilder på mina vänner, klassen och mi...
Läs mer

HOME AGAIN

Kom hem för ca 1/5 timme sedan från stan, fick med mig plast till iphone 4 och skulle fixat simkort men kunde inte det för pppa behövde vara med. så jag ka inte använda...
Läs mer

Emma Hellqvist

kom nyss hem från stan, var ju där med emma. vi kollade skal, halsband åt på donken. Emma köpte ett iphone skal men jag fick inte med mig något hem. HAHAH bäs...
Läs mer

Kabel vart är du???

Hej jag hade ju lovat lägga upp lite bilder från min iPhone men jag vet inte vad min kabel till datorn är asså som man överför bilderna från Men jag ska leta s229...
Läs mer

SLUT

När ett förhållande tar slut... för några år hade jag varit... omg mitt liv e över har inget att leva för omg!! Men nu e jag mer mogen och livet går ju v...
Läs mer

Spotify it!

Bara för att ha sagt något...inte så deprimerande...så kan jag avslöja att jag blivit med Spotify ungefär 1000 år efter alla andra. Eller ja, jag har ju Spotify (re...
Läs mer

Fortfarande inte somnat..

Åååh, har fortfarande inte somnat såå jävla Bull, får ut och springa lite senare imon då! Jag tänkte runt 8, men skjuter fram det till 10..höhö,...
Läs mer

These Angels+

Okej, ingen kommer orka läsa detta nu, men jag ville dela med mig av tankar jag har klockan halv 2 på natten när jag inte kan sova.   Jag har nu spenderat lång tid åt at...
Läs mer

Nattinlägg

Klockanr ställd på kl tio. Ska till stan med emma vid ett-tiden och jag kan ju inte sova bort hela dagen!:) Har kollat på massa gamla bilder,från typ tio år sen och frå...
Läs mer

Någon som sa sova?

Skulle inte tro det, har mina kära vänner på besök idag eftersom jag är ensam hemma fram tills onsdag, så i alla fall jossan stannar tills dess. Lisa sover just nu i all...
Läs mer

Family Guy är gay

Ja rubrikerna håller osv. Idag gick jag mamma ner till staden och köpte en ny iPhone till mig. Lika bra eftersom inlärning och skit kosta miljarder xD Tog med sushi hem och kolla...
Läs mer

Jorden Runt™

New Release ★★★★★ RES, UTFORSKA OCH LÄR DIG HELA VÄRLDENS GEOGRAFI! ★★★★★ Spela quizzen med dina vänner i flera olika och roliga spelformer. Om du inte kan svaret så kan du l22...
Läs mer

Med Lova:*

Det här blir ett kost inlägg! Sitter nu här med Lova som inte kan släppa taget om sin kära iphone! Kockan är nu halv ett och vi är sjukt pigga!  Bloggar mer im...
Läs mer

Im so fucking fucking fucking

Happy!!!!!!!!!!!!!!! Ni fattar inte denna lycka. Jag har en iPhone! En iPhone igen!!! Att aldrig ha haft en iPhone är ingen större grej men om man har haft en och sedan levt utan den n229...
Läs mer