lördag 9 juli 2011

iPhone 5 2011-07-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vi vann lite ;)

Klockan är typ 03 på natten å stan L Å T E R så jag inte kan sova..! Då kan jag lika gärna berätta lite om vår blöta dag.. Jag vann först chok...
Läs mer

Dålig update det har vart ;)

Okeey, lite sent att skriva nu kanske men... klockan är ju bara 02.31 ;) Just nu sitter jag i soffan och ser på våra värsta år.. Har ju fått min iPhone som jag säke...
Läs mer

Världscup i Windham

Två svenskar kvalade idag vidare till söndagens downhill-final här i Windham idag, Oscar Härnström (35:a) och Robin Wallner (61:a). I morgon är det dock XC som gäll...
Läs mer

Ett riktigt klipp !

Efter ett tags funderingar rök en hel del av Elliots hår idag . Han hade dessutom fått en fixide att dra i det långa håret vid öronen och tvinna det under tiden han ...
Läs mer

Hatar mej själv

Hålls vaken .. Av tandvärk .. Eftersom det inte går att genomlida ens med överdosering av värktabletter ( nej jag vet att det inte är bra , men om ni inte vill byta med...
Läs mer

Deltaco distribuerar Belkin

Deltaco distribuerar nu ett urval av Belkins produkter i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Sortimentet fokuserar på att möta behovet från mobila användare.Till iPhone och iPad...
Läs mer

Det blir bättre

Varför har jag stoppat huvudet i sanden så här jävla länge? Och hur i helvete kan en människa ljuga så mycket som karln jag bor ihop med gör. O varför 2...
Läs mer

Sådär

Då var dollar avklarat, har fixat lite med mina projekt, och nu ska jag vila lite för jag har ont i ryggen igen.. Fortfarande.. Eller mest hela tiden.. Nåväl lite vila och så...
Läs mer

Rabarberkaka hör sommaren till!

Vi som inte är ledande socialdemokrater är inte på Gotland och Fårö, utan hemma i Gävle. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Redo?

Ligger just nu i sängen och funderar på om jag är redo och orkar blogga igen. Men aa, jag får blogga lite när jag känner för det nu den närmsta tiden. Idag vak...
Läs mer

Baddag

Jag, Becca och Isabelle är i Länna. Det här är livet! - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

Hej då stenarna! Vi ses i…Hovsta!


Läs mer

Ingen vila ingen ro

Längre... Nu "kryper" Axel och det går ganska bra nu och fortare för varje dag. Nu får man se upp med vad man har framme... Här spanar han in morfars räknemask...
Läs mer

Klar

Klar med dagens Zumba o nu fortsätter skön lördag tillsammans med familjen - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Awesome

Kikade runt på app store för nya fotoprogram eftersom jag ej haft tid att kolla och hittade Lemeleme,nya favorit appen! Annars brukar jag köra på PS Express, dock aldrig orkat anv...
Läs mer

Efter regn kommer solen åter

Detta är absolut inte fel satsar på att få bort mina vita shorts vita tröja som jag fått genom sommaren så långt…. Jag är en alldeles för rastl2...
Läs mer

På väg hem .

Byggmax , Cheapy och ÖB .. Haha .. (Det sistnämda bara för att köpa dricka till två dagars slitjobb . ;) ) Barnet är redan trött hungrigt samt har bajs i bl...
Läs mer

2011-Bodo 3 Hannes iphone 037

Oskal – din tjuvradd! Hanne M. i an.no/blinkskuddet
Läs mer

Bra dag trots uteblivet ursvik all in

Givetvis kändes det trist att inte kunna vara med på Ursvik all in idag men jag stod fast vid mitt beslut. Jag kan bara inte riskera att skada mig nu. Jag tänker inte gapa efter mycket...
Läs mer

Skit också! *

Inlägget nedan skrev jag strax innan klockan tre då allt var frid och fröjd. Sen började min mage ha konstigheter för sig och jag har spenderat mer tid på toaletten 22...
Läs mer

Tävling och grillning

Idag spelade jag Hamrén Försäkring Cup. Spelform för A-klassen var slaggolf. Det gick jättebra. Gjorde 71 netto och sänkte mig. Börjar närma mig Stefan sakta m...
Läs mer

Välkomna imorgon!

Imorgon 10 juli är det en speciell dag. Vår lillkusse fyller två år och det är hans första riktiga kalas! I slutet av juli firar vi att det är ett år sedan han...
Läs mer

Ännu en dag är förbi

Som alltid började vi väl sent men många ggr tar det lite länge tid med en liten bestämd kille och alla saker som ska med. Men vi han. Det mesta faktiskt :) Klippt hela moss...
Läs mer

I NEVER WANTED TO BE YOUR WHOLE WORLD - JUST YOUR FAVORITE PART

hade en ytterst trevlig kväll med syster !   happymeal is thaa shiiit DUDE ! pappa har gått runt med sin iphone hela kvällen , "kolla sandra, om man trycker här...
Läs mer

Lördag

Heej, sitter just nu och bloggar från syrrans iphone, shit inte länge kvar tills jag åker hem. I morn blire att gå på marknad och på måndag ska vi åka till n...
Läs mer

GOD NATT

Nu ska jag krypa ner i sängen och glömma mycket som har med den här dagen att göra. I morgon ska jag strunta i allt som har med tvätt, städ, plock och matlagning att g...
Läs mer

Titta mamma!

Jag har på mig en OLIVGRÖN tröja!!! So here's the story.. Min mor är konstnär. Hon har en känsla för färg och har jobbat en hel del med färganalyser.(vilk...
Läs mer