fredag 27 april 2012

iPhone 5 2012-04-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

wiie !!

känner mig mycket bättre i dag !! :) längtar tills min iphone kommer, :D och kanske ska till liseberg i mån!  ( om jag är helt frisk) ! jag ska börja spara penga...
Läs mer

Smakrik

Min dotter älskade denna mjölkfria gröt. Hon åt med stor aptit. Den är enkel att tillreda och ser aptitlig ut. Kan rekommendera den till andra laktosbarn och även de son...
Läs mer

Blivit med Ifån!

Igår använde ja min nya iphone för första gången. Det går sakta men säkert framåt o lära sig använda denna nya makapär. E helt lost i iphone v...
Läs mer

Uppdaterar

Buhu sååå tråkigt att jag inte uppdaterade igår, hade en najsig outfit! Nej men jag spenderade min eftermiddag inne på Gina Tricot på sammarkand, och vid olika bus...
Läs mer

iphone eller android ?

alltså, jag skulle helst vilja ha en iphone. men med mitt ibland rätt så krävande jobb, läs festivaler och turnéer, så måste jag bara ha en tålig mobil so...
Läs mer

Hemma från en skitbra dag jaoo!

Direkt efter skolan åkte jag Pumpa in till stan shoppa! Det jag köpte va 2 bandeaus (axelbandslösa tubtoppar) skitsnygga sköna som kostar 59 :- st på Gina...
Läs mer

Ajaj

Har så ont i ryggslutet. Det har kommit krypandes och nu när jag var med lilla a i lekparken blev det riktigt illa. Vi blev tvungna att gå in för att jag fick så ont. Hoppas...
Läs mer

Signum nummer 3 – nu också i din iPhone!

Årets tredje nummer av Signum släpps i dag. Helt nytt från och med detta nummer är att man nu också kan köpa Signum som digitaltidning via nätet och ladda ner den i...
Läs mer

*Uppdaterad* Någon anordnar flashmob mot en Apple Store

Vill tydligen att Apples kunder ska vakna till liv, eller? Uppdaterat: Sams…
Läs mer

nattstad för android

Näääämen så roligt. Nu kan jag ju skriva från min mobil då jag inte äger någon iphone. Roligt. Trevligt. Mysigt. Är såååå otrolig...
Läs mer

holabandola

Hejsan. Idag är det fredag, bästa dagen på hela veckan. Väntar på att marreparre ska komma på ingång och sedan för avfärd mot borlänge. Ska titta e...
Läs mer

27 april 2012

Jaha idag är det fredag! Igår var en bra dag x2!!  Jag fick min säng, ÄNTLIGEN! Sov som en drottning inatt kan jag ju säga, hjälpte nog att man var äckligt tr...
Läs mer

Ute och går

Ida är så snäll så jag fick låna hennes iPhone och blogga, jag, Ida och Jocke fick gå ut och gå. Men aa, vi slutar när vi kommer tillbaka så bloggar hemma...
Läs mer

Angry Birds Space Galen

Ja jag måste bara få slå ett slag för Angry Birds Space som är ett så otroligt roligt mobilspel och som passar allai alla åldrar,spelet finns att ladda ner till b...
Läs mer