tisdag 20 maj 2014

iPhone 5 2014-05-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nic Mel Andrew Raw Bookcase iPhone 5/5S - Brun

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Mophie Space Pack 16GB iPhone 5/5S - Vit

Extra batteridrifttid lagringsutrymme. space pack-fodralet är ett laddningsbart batteri med inbyggt lagringsutrymme för bilder videor och musik i din iPhone. Med mophie space pack kan...
Läs mer

AirCharge Wireless Charging Case till iPhone 5/5S

Bekväm trådlös laddning Många nya smartphones och surfplattor använder sig av tekniken Qi och är redan kompatibla med denna typen av trådlös laddning. Till iPh...
Läs mer

Tältig skärgårdsmorgon #kajak #blekinge #fårdugaväder : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram.
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Bookcase iPhone 5/5S - Brun

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Fisheye Lens - for your iphone

FISHEYE LENS - for your iphone //  You found it here!   En oerhört rolig present till en fotonörd som mig men även till en som redan har allt, eller varför inte en...
Läs mer

Test

Svara så ärligt som möjligt. VÄNNER/FAMILJ/DIN KLASS Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? - jao.. Har du snackat skit bakom ryggen p...
Läs mer

Paket på posten

Visst är det lika roligt varje gång man får post? Bästa jag vet! ❤️ Sminkställ, Nelly.com Eyeliner, Nelly.com Hårborste, Nelly.com Trasselfri iPhone 5 laddar...
Läs mer

Vad som händer denna veckan

Hej alla  Kom precis från skolan och gjort en video till videofym. Tänkte berätta vad som händer denna veckan. Onsdag: Friluftsdag med skolan cykla till hönö, kansk...
Läs mer

8 saker jag inte skulle klara mig utan

*Pokemon- den finaste och vackraste hästen, skulle aldrig kunna leva utan honom *Min familj- en familj är en familj, vi älskar varandra va som än händer *kompisar- alla mi...
Läs mer

Högtalarduo med Bluetooth

I slutet av juni lanserar Pioneer två nya högtalarsystem med Bluetooth och NFC – XW-BTS7 är en något större modell med iPhone-dockning medan XW-BTSP1 är en något mi...
Läs mer

Särdragen hos de iPhone5s

Ett chip med 64 – bitars arkitektur . En fingeravtrycksidentitetsensor . En bättre, snabbare kamera. Och ett operativsystem byggt speciellt för 64 – bitars . Någon av dessa funktioner...
Läs mer

SunDisconnect – hotell utan wifi och internet

Idag är en uppkopplad tillvaro nästan en självklarhet. Har man inte full täckning på sin iPhone eller läsplatta blir man irriterad. I fredags hade vi en frukost på...
Läs mer

Sommarnatt #080 #blogg100

Dagen började med kallt och blåsigt men lagom till hemfärd från jobbet kom solen fram. Hade tänkt prova att springa lite men det sket sig pga ett hungrigt barn och ett annat...
Läs mer

SOL

Hej mina fina!  Har verkligen blivit extremt dålig på att blogga och jag MÅSTE skärpa mig, bloggade från min iphone 5 förut vilket var super lätt och sk24...
Läs mer

Tisdag

På förmiddagen var jag och Leonel på babysim och efter det gick vi och hämtade Lea. Idag följde som sagt Leas kompis hem med oss efter skolan. De två leker så bra a...
Läs mer

Femman

Hej! Nu kommer ni få mycket mer uppdateringar av mig eftersom jag äntligen fått iPhone 5 och fixat appen i mobilen. Funkade inte riktigt på fyran, eller jo fast väldigt l...
Läs mer

5.1 ljud med Apple tv 3 och netflix

Har nyss köpt en 5.1 receiver (Marantz nr1504) som jag har kopplat in Apple tv,n med hdmi. Men får inte 5.1 ljud från den när jag kollar på netflix?! Har ställt in apple...
Läs mer