lördag 13 september 2014

iPhone 5 2014-09-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Yani bestfriend tag.

hejhej. jag och bella ska svara på bestfriend tag frågor. 1.Hur träffades ni? -Genom Emilia tror jag. 2.Vilket är erat favorit minne? - när vi köpte snacks för...
Läs mer

Ja om jag skulle ha råd

I onsdags så släppte Apple sin nya telefon Iphone 6, ++++ av Aftonbladets expert. Kommer du att köpa nya Iphone 6? Ja det skulle jag nog göra om jag skulle ha råd, eftersom...
Läs mer

Efter duggregn kommer undertarphäng #kajak #blekinge #hällaryd : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram.
Läs mer

wildflower case

wildflower cases har världens finaste skal till mobilen. Ungefär varenda youtube beauty guru har i allafall 5 skal och dom är bara hur fina som helst. Om jag får en iphone 5s till...
Läs mer