onsdag 7 maj 2014

iPhone 5 2014-05-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Racingshield - Nanoglass iPhone 5/5s, extra tunn

Nanoglass är ett skärmskydd till iPhone som är tillverkat av härdat glas. Om man jämför med en vanlig plastfilm, så får man en helt annan känsla med denna...
Läs mer

Mophie Space Pack 16GB iPhone 5/5S - Vit

Extra batteridrifttid lagringsutrymme. space pack-fodralet är ett laddningsbart batteri med inbyggt lagringsutrymme för bilder videor och musik i din iPhone. Med mophie space pack kan...
Läs mer

Mustard Seed Screen Protector iPhone 5/5s

Skydd mot repor är ett måste, och Mustard Seed Easy Paste Skärmskydd till iPhone 5S / 5 är den perfekta lösningen. Detta skräddarsydda skärmskydd låter de leva...
Läs mer

Mophie Juicepack Helium batterifodral till iPhone 5s Silver

Ström och skydd i ett Mophie Juice Pack Helium är ett laddningsbart batterifodral för din iPhone. Tack vare dess batteri på hela 1500 mAh och en extra tunn design kan Helium f24...
Läs mer

Mophie Juicepack Helium batterifodral till iPhone 5s Svart

Ström och skydd i ett Mophie Juice Pack Helium är ett laddningsbart batterifodral för din iPhone. Tack vare dess batteri på hela 1500 mAh och en extra tunn design kan Helium f24...
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer

MOGA Ace handkontroll till iPhone/iPod Touch

Spelkontrollen MOGA ACE POWER förbättrar spelupplevelserna med din iPhone eller femte generationens iPod touch genom att ge dig tillgång till en komplett uppsättning spelreglage k...
Läs mer

22 frågor 22 svar

1. Vad heter du? Sanna. 2. Hur gammal är du? 17 år. 3. Vart bor du? Västerås. 4. Hårfärg? Rödhårig. D5. Ögonfärg? Grön,blå och gr229...
Läs mer

10 sanningar om mig

Nu blir det 10 sanningar om mig så att man kan lära känna mig lite iaf 1.jag älskar Liseberg och eftersom jag har guldpass så är jag där rätt så ofta 2.j...
Läs mer

+/-

Varje minus menar saker jag ser negativ eller helt enkelt vill ändra på/förbättra och plustecken något/någon positivt/positiv. -Att vädret variera så himla m...
Läs mer