söndag 11 maj 2014

iPhone 5 2014-05-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mophie Space Pack 16GB iPhone 5/5S - Svart

Extra batteridrifttid lagringsutrymme. space pack-fodralet är ett laddningsbart batteri med inbyggt lagringsutrymme för bilder videor och musik i din iPhone. Med mophie space pack kan...
Läs mer

Mophie Space Pack 16GB iPhone 5/5S - Vit

Extra batteridrifttid lagringsutrymme. space pack-fodralet är ett laddningsbart batteri med inbyggt lagringsutrymme för bilder videor och musik i din iPhone. Med mophie space pack kan...
Läs mer

AirCharge Wireless Charging Case till iPhone 5/5S

Bekväm trådlös laddning Många nya smartphones och surfplattor använder sig av tekniken Qi och är redan kompatibla med denna typen av trådlös laddning. Till iPh...
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer

Twelve South HiRise - Svart

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Sunday morning

Godmorgon bloggen :) Har precis klivit upp! Igår kapade vi drickandet, alla var så trötta och dåliga haha. Så vi var bara hemma, men det var skönt det också :) Idag...
Läs mer

8 dagar kvar..

Och vågjäkeln fortfarande på 54.5.!!! Erkänner att det går långsamt nu. Bra eller dåligt, ? - ja, det lär visa sig. Å ena sidan vill jag inte tap...
Läs mer

Otroligt dåligt avslut

Hej! Jag minns inte ens när jag bloggade sist.. Förra helgen tror jag. Inte mycket har hänt alltså. Men i helgen har jag umgåtts med Julia, köpte en klänning i helg...
Läs mer

Samsung går starkt i smartphonetoppen i april!

Hoppas ni haft en skön helg! Som ni vet så sammanställer vi den sk Telia Smartphonetoppen varje månad. Det är en lista över de tio mest sålda smarta mobilerna...
Läs mer

Tar en uppgradering mer plats än clean install?

Hej! Nu har det gått ett tag sen jag uppgraderade min MBP 5,4 till Mavericks men jag ligger nu farligt den där 50% av hårddisken är full, och det märks. Jagar kb överall...
Läs mer