måndag 19 maj 2014

iPhone 5 2014-05-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nic Mel Andrew Raw Bookcase iPhone 5/5S - Brun

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5/5S + Pro Photo adapter, Clear

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5/5S är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den...
Läs mer

Mophie Space Pack 16GB iPhone 5/5S - Vit

Extra batteridrifttid lagringsutrymme. space pack-fodralet är ett laddningsbart batteri med inbyggt lagringsutrymme för bilder videor och musik i din iPhone. Med mophie space pack kan...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Silver

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

AirCharge Wireless Charging Case till iPhone 5/5S

Bekväm trådlös laddning Många nya smartphones och surfplattor använder sig av tekniken Qi och är redan kompatibla med denna typen av trådlös laddning. Till iPh...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Guld

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

19/5

Godmorgon! Skönt med ny vecka faktiskt. Äntligen elevens val, i vårt fall så gör vi ett eget schema för hela veckan så vi börjar när vi vill och slutar n...
Läs mer

jag lever

(ignorera att jag ser ut som bajs, men hade bildbrist) ✨ Hej på er,  jag har inte bloggat på huuur länge som helst. Men jag har en ursäkt, jag har varit sjuk. Feber och...
Läs mer

50 frågor och svar.

Jag har alltid varit väldigt öppen kring vad som hänt i mitt liv, det tänkte jag fortsätta vara. 1. Vad heter du? Linh Thi Frida Marie Thorngren 2. Hur gammal är du? 17,...
Läs mer

Fitbit review

FitbitNu har jag haft min fitbit i cirka 3 veckor och nu tänker jag inte längre på att jag har den. Tar jag av mig den känns det istället naket och som att jag glömt n...
Läs mer

30 saker.

Hej nu hade jag tänkt att göra ett lite roligt inlägg . Så jag tänkte att en 30 saker ni kanske inte visste om mig skulle vara kul! 1. Jag heter Josefine Calla Lajlie Bj24...
Läs mer

Pizza och spräckt IPhone

Idag blev det hemgjord pizza till middag, fast fuskade med färdig deg på rulle. Det blev absolut inte billigare, men gott blev det. Oliver och jag gjorde en med skinka, banan och ananas plu...
Läs mer

Ipad?

Mitt internet skydd och brandvägg.. eller vad det heter tar slut snart och därför tänker jag att det är dags och skippa denna dator som ändå hänger på sis...
Läs mer

Lättnad

Hej! I lördags kom kusinerna över på kvällen. Blev en hel del fika och gladiatorerna på tv. Igår (söndag) så kom min bror över med sin son liam och vi 2...
Läs mer