måndag 18 augusti 2014

iPhone 5 2014-08-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

10 snabba-om mig

1. Jag har alltid ordning i min plånbok och garderob. Ja, ni hörde rätt, jag har ordning i garderoben 2. Jag har alltid målade naglar. En anledning, för att jag tycker det ...
Läs mer

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Cognac Brun

iPhonefodral i cognacsbrunt, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5. exkl moms:...
Läs mer

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Svart

iPhonefodral i svart, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5, 5s 5c. exkl moms:...
Läs mer

Lightningkabeln kan bli vändbar i båda ändarna

Nya bilder visar upp Apples laddningskabel med vändbar USB-kontakt. Nyligen presenterades den nya standarden för micro-USB där den mindre kontakten har blivit vändbar. Apple lanse...
Läs mer

FISHYLICIOUS

Har testat min Fisheye-lins från Mobilefun till min iPhone nu och ovan har ni resultatet. Vissa av bilderna är ju lite naggade i kanterna eller vad man ska kalla det, men detta har inget me...
Läs mer

MOBIL PÅ LAGNING

Idag lämnade vi in min iPhone på lagning och därför får jag istället använda en gammal samsung galaxy S2. Fattar ca ingenting av den och det tar typ 5 år att s...
Läs mer

39,4 feber

Hjärtat vaknade 02:30 och rosslade. Skållhet så tog av pyjamas och lät henne sova bara i blöjan. Dubbel dos alvedon (samma dygnsdos men en smärtdos som läkarn p22...
Läs mer

Nya bilder på batteriet i iPhone 6

Bilderna visar ett större batteri än i iPhone 5s, men är det tillräckligt stort? Det mesta tyder på att det börjar närma sig lansering av nästa generations iPh...
Läs mer

Kommentarer till Rykte: Safirglas endast i toppmodeller av iPhone 6 av iDevil

Nu var iPhone 5C egentligen bara en lite mer ”hottad” modell av iPhone 5. Skillnaden var färgerna och att alla kunde ta nytta av 4G. Och nej, modellen i sig var kanske ingen jättesuccé...
Läs mer

Hur viktigt är det med bilder?

Kolla så fina böcker Niotillfem-Sandra gör av sina bilder. Jag dör, eftersom jag grämer mig över att jag 1. inte orkar lära mig att använda kameran utan alltid...
Läs mer

Samsung Galaxy Alpha i detaljer

Samsung presenterade i tisdags sin nya modell Samsung Galaxy Alpha trots rykten om att bolaget skulle göra detta på IFA-mässan. Telefonen kommer med en metallram och konstläder p...
Läs mer