måndag 25 augusti 2014

iPhone 5 2014-08-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Cognac Brun

iPhonefodral i cognacsbrunt, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5. exkl moms:...
Läs mer

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Svart

iPhonefodral i svart, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5, 5s 5c. exkl moms:...
Läs mer

Måndag den 25 augusti

Hejsan kompisar, idag vaknade jag klockan 6 för att äta frukost och sen bege mig till skolan för ett brännande ben/rump +bål pass innan NIU-fysen. Skönt och roligt m22...
Läs mer

Kommentarer till Apple öppnar utbytesprogram för batteriet i iPhone 5 av Andreas Hansson

Det finns ingen Apple service där jag bor. Måste skicka den
Läs mer

Billiga Chanel iPhone 5 / 5S Skal Väskor

Betydelsen av Billiga iPhone Skal handlar om effekterna av iPhone. Sedan dess release telefonen i industrin har kommit med oändliga mönster som är passande för någon publik,...
Läs mer

Ladda om då..

- för ny "träskvecka" nya möjligheter , efter en fantastisk inspirationshelg med mina nära kära!! <3 Morgoncardio avslutad , nu gäller fix...
Läs mer

J**ligt dålig uppdatering känner jag...

Hej kära bloggläsare, nu känner jag att detta går verkligen inge bra för mig och min blogg, haha! Försöker verkligen men har haft så mycket... Förra vecka...
Läs mer

â—Ž Dagens inköp â—Ž

Hej på er! Idag så var jag bara i stan en snabb sväng med Alice och jag köpte en ny iPhone 5 "kabel" dvs en sådan här: Jag har bara en iPhone 5 laddare som jag...
Läs mer

My awesome weekend in Göteborg!

Hejsan hoppsan alla läsare, jag är tillbaka! Nu ska jag berätta om min weekend från tors-sön. I torsdags så köpte jag en ny telefon. En Iphone 5 S, så den dage...
Läs mer

Håll ut!

Haha lol på mig. Borta i två veckor till... Bloggar ju i princip bara för att själv ha det som en dagbok och har inga andra ursäkter än att jag inte haft tillgång t...
Läs mer