onsdag 27 augusti 2014

iPhone 5 2014-08-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Paket!

Iiih, fick paket idag. Beställde lite prylar från Fyndiq.se som är en samlingssida från flera olika företag. Tycker om utbudet av de flesta produktkategorier, dock inte...
Läs mer

strax dags för sängen

Hej och godnatt på er! Vi ska alldeles strax gå och lägga oss, Calle sitter och kopierar grejer över från sin dator för han har köpt en ny idag och den lär k...
Läs mer

Hyperlapse, Instagram introducerar ny app

Traditionellt sett när man skapar time lapse så måste kameran vara helt stilla. Hyperlapse från Instagram har en inbyggd stabiliseringsteknologi som låter dig skapa...
Läs mer

Nytt skal

Köpte ett nytt mobilskal på HM. Brukar inte köpa skal där, och använder sällan vanliga utan vill ha tunna och slim. Men detta fastnade jag för direkt när...
Läs mer

Re/code: Apple planerar att presentera ”iWatch” i september

I början av månaden kom John Paczkowski på tekniksajten Re/code med uppgifter om att det är 9 september som är datumet då Apple planerar att presentera de två model...
Läs mer

Favorit butiken!

Har precis kommit hem från kungsmässan, träffade min syster som jobbar på joy och så gick vi till min favorit butik tara. Mamma köpte en Michel kors väska som jag ...
Läs mer

emma: detroit

Idag fick jag hämta ut mina två paket jag väntat på. Tre  snygga toppar som kommer bli flitigt använda och äntligen kom min iphone jag väntat på i cirkus...
Läs mer