torsdag 21 augusti 2014

iPhone 5 2014-08-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Cognac Brun

iPhonefodral i cognacsbrunt, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5. exkl moms:...
Läs mer

Sandqvist Orvar 5 läderfodral iPhone - Svart

iPhonefodral i svart, vegetabiliskt garvat läder, passar till iPhone 5, 5s 5c. exkl moms:...
Läs mer

5 måsten i min väska

* Hårbotste, kan alltid behövas. Du kan fråga vem som helst, att ja. Jag är beroende av att borsta mitt hår. * Handsprit. Om du snabbt ska käka något eller bara vil...
Läs mer

Kommer 5.5-tum senare?

Jag har roat mig med att backa bandet och tittat på läckor, påstådda bilder och uppgifter rörande nya iPhone 6. Ett tydligt mönster växer då fram - en påt...
Läs mer

10 SANNINGAR OM MIG - JULIA

1. Jag är galet förälskad i Justin Bieber, Cameron Dallas, Matthew Espinosa Nash Grier. 2. Jag är mjölkallergiker, Men jag äter ändå typ glass och chokla...
Läs mer

Kulan och jag

Idag däckade jag inte efter arbetet. Det var till och med så att jag hade lite energi över för både promenad och crosspass. 35 minuter powerwalk följt av 35 minuter cros...
Läs mer

Lycklig!! :D

Heeeeeej❤️❤️ Jag är jätteglad varför? Jo för att jag har fått en iPhone 4s!! Min förra iPhone var bara en sprucken 4... Imorgon ska jag få en iPad Air med tangent...
Läs mer

hatar min mobil

Va till en apple butik idag efter skolan för att fíxa min mobil, jag fick återställa den till helt ny men endå funkar den inte! Får damp, det står ingen service, g...
Läs mer

Portable charger

Fick precis hem en bärbar laddare från Uffes saker och ting. Så himla praktiskt att kunna ladda mobilen i väskan vart man än går, och för mig som använder slu...
Läs mer