onsdag 2 april 2014

iPhone 5 2014-04-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer

30 saker du kanske inte vet om mig

1. Jag har 2 syskon 2. Jag är yngst i familjen 3. Jag spelar tennis 4. Jag älskar att träna ❤ 5. Jag har en vit iPhone 4s 6. Jag är besatt av Instagram och Kik 7. Jag har just nu...
Läs mer

Recension: Plantronics RIG Gaming Headset – nya favvolurarna

Plantronics RIG är inte perfekta all-around gaming-lurar, men de är en ljudmässig triumf. En ör-gasm, skulle man kunna säga. Amerikanska jättetillverkaren Plantronics h...
Läs mer

Inget för känsliga " tittare"..

Japp , då har man irrat omkring då som en skållad råtta mest heladagen. Jobb, nonstop från 7-10.45, därefter ett snabbpass på Factor som blev en djävulskt sm...
Läs mer

HÄR kan du köpa dem!

Fick en fråga vad det var jag hade fått för någonting. Det kanske ser klurigt ut, men det är riktigt enkelt! På bilden där jag skrev att jag hade fått en quot...
Läs mer

Koncept: iPhone 6

Ett nytt koncept och förslag har tagits fram utifrån publicerade bilder och ryktesuppgifter. Det kan vara så här nya iPhone 6 kommer att se ut. Med stark betoning då på...
Läs mer

Get to know me TAG!!

1. Har du ett mellannamn? - Ja, Linn och Heléne 2. Vad är ditt favoritämne i skolan? - Idrott, Matte , Svenska och Engelska 3.Vad är din favorit dricka? - Bonaqua och aloe vera...
Läs mer

Åker ni taxi ofta?

Jag vill tipsa er om en rätt så ny app, som heter “taxijakt”, finns både till Android och iPhone! Det är en app som ger ett fastpris, och har flera olika taxibolag registrerade vi...
Läs mer

#265 Sjukhus, shopping med avslut på Jensens B

Denna dagen har verkligen varit händelserik! Först blev det att följa med Sebastian in till handkirurgen i Malmö fyra tiden, för en invaliditets undersökning. Han skadad...
Läs mer