torsdag 24 april 2014

iPhone 5 2014-04-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Moshi SenseCover iPhone 5/5s Titanium

Svara utan att öppna Moshi SenseCover har en inbyggd peksensor i skalet som låter dig svara i telefon samt lägga på luren utan att du behöver öppna upp skalet....
Läs mer

Moshi SenseCover iPhone 5/5s Svart

Svara utan att öppna Moshi SenseCover har en inbyggd peksensor i skalet som låter dig svara i telefon samt lägga på luren utan att du behöver öppna upp skalet....
Läs mer

Mophie Juicepack Helium batterifodral till iPhone 5s Silver

Ström och skydd i ett Mophie Juice Pack Helium är ett laddningsbart batterifodral för din iPhone. Tack vare dess batteri på hela 1500 mAh och en extra tunn design kan Helium f24...
Läs mer

Olloclip 3-in-one lens system for iPhone 5c - White

olloclip 4-IN-1 Photo Lens för iPhone 5 erbjuder fisheye, vidvinkel och två makrolägen (10x och 15x) i en praktisk lösning. Objektivet är tillräckligt litet för att...
Läs mer

A summer outfit – Keela Style.

Linne / iPhoneskal / Strumpor / Ryggsäck / Skor ( små storl. / stora storl. ) / Shorts / Armband / Solglasögon / Klocka
Läs mer

Apple's stock roars ahead 8.5% on big iPhone sales, stock buyback

Big earnings. Big stock buyback. Big stock bump.
Läs mer

Hittad iPhone????

Jag är tyvärr fortfarande sjuk det suger, jag missa skolan. Jag gillar inte skolan, men om man är sjuk så mycket så missar man många lektioner och det betyder mer l228...
Läs mer

OMAR RUDBERG

Född: 12 nov 1998 Från: Kungsbacka Han är sjärnteckan skorpion Han är grym på Parkour Om han skulle få en superkraft så skulle han ta flyga Omar gillar mer pus...
Läs mer

iPhone levererar starkt och täcker upp svaga siffror för iPad

Apples försäljningssiffror för årets första kvartal offentliggjordes igår. Apples försäljning av iPhones under årets första kvartal blev starkare 2...
Läs mer

Sunny day

Hej på er! Nu ska jag börja blogga igen. Jag hämtade min telefon från lagning igår. Egentligen skulle jag fått den, den 4/5. Men det är 90 dagars garanti på t...
Läs mer

FÖÖÖRLÅÅÅT

Asså jag ber miljoner gånger om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men jag gör väldigt mycket just nu och har mycket med skolan och andra saker jag ibland sätte...
Läs mer

Everything that kills me makes me feel alive

Keps Obey ♡ Topp Bik Bok ♡ Hunger Games brosch Guldfynd ♡ Jeans Cubus (nya!) ♡ Klocka Daniel Wellington   Fick till ett par bilder när jag och Kaisa filmade vår frä...
Läs mer