onsdag 23 april 2014

iPhone 5 2014-04-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

99 år och inget erkännande.

Alltså idag läste jag kommentarer om att Turkiet har gjort framsteg genom att beklaga sig ang "massmordet" på armenierna 1915! Vadå fucking framsteg? Dom erkänner j...
Läs mer

Apple redovisar sitt andra kvartal – iPhone slår nytt rekord

Apple har redovisat siffrorna för räkenskapsårets andra kvartal och som väntat har försäljningen sjunkit jämfört med föregående kvarta...
Läs mer

Iphone-sug gav lyft för Apple

SAN FRANCISCO. Teknikjätten Apple ökade sin försäljning med 4,6 procent till 45,6 miljarder dollar under det andra kvartalet i bolagets brutna räkenskapsår. Det var b2...
Läs mer

Ordinary day!

God kväll! Idag är det en precis vanlig dag som alltid annars. Dagen började med att man sov typ hela dagen pga huvudvärken som inte ville försvinna. Så efter att jag h...
Läs mer

50 frågor och svar om mig

Eftersom min blogg är gaaaaanska ny så tänkte jag att det vore bra med lite fact about me (svengelska ) Så här kommer det, hope you enjoy (svengelska där igen, japp160...
Läs mer

Foto förmiddag

Båda idag och igår hade vi entreprenörskap i skolan för dem som ville. Och jag ville det! :) Var roligt! Fick lära mig en massa som jag inte hade en aning om innan.  Ida...
Läs mer