söndag 13 april 2014

iPhone 5 2014-04-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

En såndär tråkig lista

1. Vad heter du? Emma Carin Jonsson 2. Hur gammal är du? 16 år 3. Vart bor du? Lite utanför Borås 4. Hårfärg? Ombre 5. Ögonfärg? Bruna 6. Syskon? En lille...
Läs mer

THE FOOO ANNEXET KONSERTEN 4/5

Jag lovade ju att skriva och visa bilder från konserten den 5/4 förra helgen, here we go... Alltså jag kan nog inte beskriva med ord hur magiskt det var. Alla var på gott hum246...
Läs mer

Årsmöte

Simningen idag gick rätt bra, trots att det var 2 veckor sen jag simmade. Vi varvade maxfart med teknik och det var ett riktigt bra pass. Nu ska jag försöka ta mig iväg o simma n...
Läs mer

Måste börja rensa...

Har inte gjort något speciellt idag. Har bada pluggat, fredagen efter påsklovet så ska vi lämna in en stor uppsatts på kemin. Och jag har inte ens kommit hälften! Men me...
Läs mer

Rebooting. . . eller: "Run bitch, run!" pt4

Mitt knä känns så gott som helt återställt (peppar peppar) och jag har investerat i ett par superskor som ska hjälpa mig att inte få ont igen (förhoppningsvis)...
Läs mer

200 questions

1. är du kär? Ja! 2. har du snusat? Usch, nej. 3. har du fimpat en cigg på nån annan? Aldrig rört en cigg 4. har du legat i sängen bredvid en tjej? Ja det har jag! 5. ha...
Läs mer

Skal med laddare.

Efter en dag i skolan/ jobbet och sen vidare till stan för fika eller shopping och du har 5% kvar på mobilen och hinner inte ladda den.. jag vet hur de är.. man får panik. Jag lyc...
Läs mer

igår

Hej idag så är det söndag som ni nog vet HEHE. I alla fal så var jag och shoppa igår och i mitt föra ilägg stog det att jag hade köpt 13 saker men jag köp...
Läs mer

OM MIG!

Hej jag skulle vilja berätta lite om mig själv och efter det ska jag skriva 20 saker om mig! Jag: Jag heter Nina och är 12 år jag fyller år på onsdag. På må...
Läs mer