söndag 6 april 2014

iPhone 5 2014-04-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Racingshield - Nanoglass iPhone 5/5s, extra tunn

Nanoglass är ett skärmskydd till iPhone som är tillverkat av härdat glas. Om man jämför med en vanlig plastfilm, så får man en helt annan känsla med denna...
Läs mer

Moshi SenseCover iPhone 5/5s Titanium

Svara utan att öppna Moshi SenseCover har en inbyggd peksensor i skalet som låter dig svara i telefon samt lägga på luren utan att du behöver öppna upp skalet....
Läs mer

Moshi SenseCover iPhone 5/5s Svart

Svara utan att öppna Moshi SenseCover har en inbyggd peksensor i skalet som låter dig svara i telefon samt lägga på luren utan att du behöver öppna upp skalet....
Läs mer

Logitech PowerShell, handkontroll till iPhone

Logitech PowerShell™ (handkontroll + batteri) till iPhone 5/5S och 5e Gen iPod Touch är en kombination av mobil spelkontroll och extra batteri som gör att du kan spela, prata, surfa, skjuta...
Läs mer

Olloclip 3-in-one lens system for iPhone 5c - White

olloclip 4-IN-1 Photo Lens för iPhone 5 erbjuder fisheye, vidvinkel och två makrolägen (10x och 15x) i en praktisk lösning. Objektivet är tillräckligt litet för att...
Läs mer

iPhone 5 S vs Samsung Galaxy S5

Den här videon visar tydlig på skillnaderna mellan iPhone 5S och Samsung Galaxy S5 när det handlar om att låsa upp din telefon med ditt fingeravtryck. Det är svårt, f2...
Läs mer

latest through my iphone

1: en titt på den fina magtröjan jag fick igår. // 2: en av mina favoritlåtar att träna till. // 3: före-träning-selfie. // 4: bil-selfie // 5: plättar al225...
Läs mer

50 saker om mig

Min kompis Amanda som också har en blogg gjorde ett sådant '50 saker om mig' så jag tänkte jag kunde göra samma sak så att ni läsare kan lära k2...
Läs mer

10 saker att veta om Gareth Edwards "Godzilla"

"Folk säger till mig: Don't fuck it up!" MovieZine mötte regissören under en pressdag i London. Pressen har varit stor och förväntningarna är nu enorma p...
Läs mer

E-postmeddelande från Steve Jobs listar Apples dåvarande framtidsplaner

I den pågående rättegången mellan Samsung och Apple anklagar båda sidor varandra för att olovligen ha gjort intrång på diverse patent. Apple kräver tv22...
Läs mer

Usla IPhone 5 laddare!

När vi kommit hem från Andalucia så hade varken jag eller Marcelo batterier på våra telefoner och när vi väl skulle ladda fungerade inte våra laddare… Allts2...
Läs mer

Q/A

Här kommer svaren på frågorna ni ställde! VAR får man tag på din snuskiga snopp-chanel t-shirt? Skulle du kunna tänka dig att lägga upp en bild också s...
Läs mer

Get to know me better TAG

Kör på samma som Tilde. Gå å läs hennes lite längre ner! 1. Har du några husdjur? Nej 2. Namn 3 saker som är fysiskt nära dig. Datorn, mobilen, ipaden 3....
Läs mer