fredag 11 januari 2013

iPhone 5 2013-01-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Morgonstund...

...har inte guld i mun zzzzzZ Hade en jättemysig kväll med min kärlek och innan vi somnade låg vi och pratade om typ allt mellan himmel och jord. Det gör väl inget om...
Läs mer

Saknar er...

Ja jag saknar det men nu ska jag satsa allt kan jag bara säga :) och jag tänkte börja med att vi skiter i youtube kanalen! Men aa nu bloggar jag från min IPhone så de få...
Läs mer

vi är så bortskämda

Ungdomar i Sverige är riktigt bortskämda. Det är ju helt sjukt.Vi säger att vi hatar våra liv, när andra barn i länder över hela världen skulle göra...
Läs mer

Glitter glamour möter den kalla verkligheten

Igår va vi (Darlingen, hans mamma jag) på Fotografiska... Det va en av hans julklappar till henne, att få en helkväll med oss Fotografiska ❤ Vad det är fö...
Läs mer

Inte en bra träningsmorgon

Ja jag hade ju bokat in träning nu på morgonen men en liten sötnos höll mig vaken lite för länge i natt så det var nära att jag ställde in träningen....
Läs mer

Lyx

Fokuserar lite extra på saker som gör att jag mår lite extra bra. Januari är en bra månad att göra det på. Behålla den härliga stämningen jag få...
Läs mer

Vad livet och stunden gav kan ingen ta ifrån oss

De är ju inte allt för underbart att vakna halv fem av att pappa pratar i telefon, personen på andra sidan måste helt jävla seriöst vart döv. Jag borde egentligen s...
Läs mer

Vad är Crossfit?

Vad är Crossfit? Jag vet inte hur du känner, men att stå på ett gym och dra i en maskin har aldrig varit min grej. De dyra medlemsavgifterna, köandet till maskinerna och k...
Läs mer

Snö

Va fan hände? Snö, igen? Och inte så lite heller. Har precis varit ute och skottat upp för arbetskamrater och boende. Man kan kalla mig Malla-allt i allo! Nu frukost, lite mor...
Läs mer

En mycket bra morgon

God morgon alla kids samt maken sover sött så jag drar till gymmet för ett pass innan jobbet. - Posted from my iPhone

Läs mer

Drömoutfit

Tröja - Ellos Jeans - Ellos iPhone skal - fyndiq Skor - dr martens
Läs mer

efter regnet kommer inte alltid solsken, utan oftas mer regn.

vill be om förlåtelse till några få personer man fortfarande har problem med. L: jag är ledsen att jag playade dig, sårade dig, fick dig att må dåligt, jag ha...
Läs mer

2013-01-12 (00.27) Nervös

Imorn (idag) den 12 är det dop! Jag börjar bli nervös eller har varit de, det senaste 3 dagarna trotts att jag tror att jag har kontroll över allt just nu! Jag är en s229...
Läs mer

Grubblerier

Kan inte göra annat än medge att jag blev ledsen där... .......Ouch....... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Fredag !

inte vart i skolan på hela veckan och det är så jävla skönt. kan erkänna själv är redan på god väg att bli bättre och må bättre...
Läs mer

Nyår med familjen.

Bilden är så liten eftersom jag filmade med en Iphone. När jag spelade upp klippet på datorn så var videoklippet sidledes så jag var tvungen att rotera det och då b...
Läs mer