tisdag 1 januari 2013

iPhone 5 2013-01-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Gott Nytt År!

Vi ses nästa år! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

något fel!

hej jag har bloggat men det har inte kommit upp för det är något fel på appen på telefonen på iphone den senaste uppdateringen jag hoppas att dom fixar det snart me...
Läs mer

2012-2013

Sov över med Lisa söndag-måndag, så därför har det inte blivit några inlägg! Men tänkte skriva lite om 2012 och 2013, eftersom att det nu är nytt 2...
Läs mer

NYÅR I ÅR

Still awake. Allvarligt? Klockan är 02,45 och kl 06,00 vaknar minsta S. Men vad gör det nu? Det tar vi imon. Snart. Inför nästa år skulle jag vilja; - bli kompis med T...
Läs mer

NYÅÅR!! :D

Hej alla godingar! ;) Hoppas ni hade en suuuper dag, för det hade jag i alla fall!  I år firade jag hemma med bara familjen, så sköönt! Med massa musik och mammas mat...
Läs mer

Gott nytt år!

Så var 2012 slut. Jösses vad snabbt tiden går, tycker inte alls att det var längesedan förra nyår var. Den här nyårsaftonen har varit mycket trevligt. Vi b...
Läs mer

Nytt År

Nytt år, nya tag. 2012 har varit ett slitsamt år för oss. Allt har gått bra, men det har varit intensivt. Och det visste jag att det skulle bli när det nya året ringde i...
Läs mer

Frågestund ?? lt;3

min syssling frågade 1 sakoch ja ville gärna förklara det för honom <3   Jezpers fråga <3  Hur fick du reda på att min bror dog <3? sv...
Läs mer

En till sådan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag verkligen! Hur har ditt 2012 varit? Väldigt upp och ner. Största misstaget iår? Oj, ska nog inte...
Läs mer

Kenza - snart extra billigt!

För er som gillar Kenza å hennes smycken hon designade åt Guldfynd kan nu glädjas åt att denna kollektion många tyckte var dyr (strax under 200 - 800kr) kommer inom kort...
Läs mer

Happy new year / Nyårslöften

Sa ju att jag skulle uppdatera igår, men hade absolut inte tid till det, vaknade aldelles försent, och vaknadeinte på rätt sida iheller, rätt synd när det är ny22...
Läs mer

:-)

Tänka sig att syrran "Veronica" följde med på gymmet :-) fick visa henne lite övningar och svetten kom fram :-) undra när hon följer med nästa gång?...
Läs mer

ÅÅÅH SÅ ARG :(

nu när jag äntligen har tid tänkte jag uppdatera min iphone 4s till IOS 6.. GISSA HUR DE GICK?!!!?! glömde säkerhetskopiera o helt plötsligt stängdes min mobil...
Läs mer

år 2012, bilder och saker som hänt

2012 Ja, börjar från 1 januari 2012, eller nej jag minns inte just den dagen.. Men nu ska jag berätta om mitt 2012, en resume (stavning?) typ, roliga händelser osv. På jull...
Läs mer

TIPS: FYNDIQ

För er som gillar Justin Bieber eller One Direction och har iPhone, så finns det att köpa skal till din mobil med dom på. Skalen finns på fyndiq.se ! Själv tycker jag at...
Läs mer