söndag 27 januari 2013

iPhone 5 2013-01-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tjaba?

Idag ska jag inte göra något tror jag ska vara med Ida, i mon får Ida sin iPhone så då ska la hon spela på iphonen och jag ska ha slöjd för första gå...
Läs mer

TAG: 25 FRÅGOR

Hejsan!  Tänkte göra ett till sådant här inlägg med frågor, som jag ska svara på. klicka  > här < för att komma till min g...
Läs mer

Söndag

Blev väckt av Siri, hundskrället går in i sovrummet bara för att vi sover länge och sen när vi kommer upp går hon och sover igen! I alla fall skönt att sova t...
Läs mer

tjeckt

har ni sett att man kan använda iphone-smileysar nu också? eller ser ni dom ens haha? det står att det ska gå iaf 😊😊😜✌👍👏👏🙏💁
Läs mer

Tjenare

Nu ska jag snart gå ut och rida och mocka, ska rida på fältet. Sen ska jag nog följa med mamma och handla, vet inte riktigt hur det blir. Ikväll blir det ponnyakuten. Ig229...
Läs mer

Fix och trix

Så himla utvilad! Emma somnade klockan 22 igår och jag somnade kort därefter. Sen vaknade hon 4a för mat och somnade om, och sen vaknade hon halv8. Jätteskönt att f229...
Läs mer

Unika alla hjärtans dag presenter

Tusentals unika handgjorda produkter från svenska designers Fynda unika produkter – One of the kind På Handgjordasaker.se hittar du tusentals unika handgjorda produkter som: smycken, acc...
Läs mer

Fuck't up Iphone!!

Mina vänner/familj som försökt få tag mig, jag har inte svarat pga att min mobil är för tillfället helt död.. den har legat på laddning sen igårkv2...
Läs mer

Kalashelg

Mina sötgosor sitter klistrande framför Barnkanalen och kollar på favoriten Charlie Lola. Vi har inte kunnat titta på vanlig tv på ett tag för den bara frös b...
Läs mer

Söndagsmorgon

Dessa två juveler lämnade jag hemma i soffan när jag åkte till jobbet i morse. Det är lite extra tufft att ta sig iväg på morgonen barnen är vakna men jag han...
Läs mer

Go On And Crush Me Like A Flower! Rusted From The Rain!

fan.. det va längesen jag skrev.. hur gör man? men ja.. jag har inte skrivit på ett jävla tag.. känns det som.. iaf inte sen det va nån trög fan som kommentera e...
Läs mer

10 little things part 2.

1. Passar verkligen inte i tofs. 2. Tillbringade nästan hela sommaren i mjukis. 3. Är as motiverad att bli riktigt fit nu. 4. Jag använder nästan aldrig nga hudprodukter ( ass22...
Läs mer

Veckan i bilder

 Den här veckan har rusat förbi och mitt En bild om dagen-projekt har vilat i bloggen. Fast även om jag inte lagt upp dem här, så har jag ju tagit ett gäng bilder v...
Läs mer

Bakishungrig

Aldrig har en hamburgare smakat så gott som nu. Vilken tur att min man hämtade mat när han körde hem från jobbet. Han visste precis vad jag behövde! Nu kan jag g2...
Läs mer