fredag 18 januari 2013

iPhone 5 2013-01-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mittinatta

Klockan snart 3.30 och jag har precis ätit två goda apelsiner och hälften av jättegranatäpplet. Kan berätta för er att det var supergott! Skulle lätt kunna ...
Läs mer

en konstig vecka

De här har varit en mycket konstig vecka dom har skjutit människor till höger och vänster så man börjar undra om man bor i vilda wästern de har krockat en 30 tal bi...
Läs mer

Ny iphone!

Ligger i sängen och lyssnar på musik, men måste sova.. Ska till farfar imorgon. Har verkligen saknat honom !! Måste hälsa på han oftare. Köpte en ny iphone idag o...
Läs mer

Hurra hurra hurra!

Hej och hå! Ett helt år har gått, jag är nu 24 vintrar gammal. Det låter vuxet att vara 24. Pratade med sambon om nästa år... Den stora tjugofemman... Då j22...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Q/A

Vad heter du i andranamn? - Valerieh Har du några piercingar? var? - öronen Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon V...
Läs mer

god natt :*

Sitter i sängen och kollar på en sida som heter fyndiq.se. Tänkte kolla om jag hittar några snygga iphone 4 skal. Någon som vet fler bra sidor där man kan köpa bill...
Läs mer

New iphone case

Skal/skydd - Glitter 99kr
Läs mer

Asså jag vill ha lt;3

Vet jag skulle sova men vafan man hitta ju as snygga och söta iPhone skal! Jag vill ha har typ 10 men dom e as tråkig.. Ska försöka få så mamma köper 3 st iallafall...
Läs mer

And the Oscar goes to...

I dessa köldens tider: om man har en mycket köldkänslig telefon, liksom min till åren komna iPhone, då är det bra om man förvarar den i en innerficka där den h...
Läs mer

Lycklig fredag

Oj vilken dag! När jag vaknar fredag är jag alltid i ett fredagsrus direkt. Bakade LCHF bullar i Micron och hade med till fredagsfikat. Hade sångarens och spelade gitarr med tv229...
Läs mer

SANNINGAR OM MIG

♥Jag fyller på sommaren ♥Jag har en iphone 4s ♥Jag är envis ♥Jag har en speciell mapp på min mobil med hämnd-bilder på folk ♥Jag är för det mesta glad ♥Jag h...
Läs mer

bored

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans Väljer du filmkväll framför utekväll? - ibland Din sämsta egenskap? - kan sova h...
Läs mer

Hade de varit seriösa så hade de dukat upp soppkök och distribuerat varma secondhandkläder till fattigbarnen...

Allt var bara en lögn... Det var då ett himla liv om senaste Uppdrag Granskning! Janne Josefsson gav sig ut i landet för att se om han kunde hitta några svältande och frys...
Läs mer

Blogga med mobilen från iPhone.

Här kommer det en guide till hur man mobil-bloggar, när man bloggar hos oss på Vipblogg.se! Börja med att ladda ner WordPress-appen ifrån AppStore. Bild 1: Välj alter...
Läs mer

Examensdag!

Är det för min käre Gustav idag. Tre och ett halvt år har han kämpat och slitit och lyckats på universitetet. Jag är STOLT! Det är stort! Och det är n22...
Läs mer