lördag 12 januari 2013

iPhone 5 2013-01-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Whoopa!

Jag vet, jag vet, jag vet! Jag blir aldrig vuxen, jag har försökt. Lugnt på jobbet och jag botaniserar i AppStore. Hittade den här appen. Gratis var den också! YouTube V...
Läs mer

nattuppen

tjenixen ;) är fortfarande vaken och kan inte sova :( buuh.. för det första så vet jag att uppisen har sugit rumpa de senaste dagarna, men jag har en riktigt bra anledning! min...
Läs mer

Bloggar från Idas ajfån

Min mobil är död och hon har ingen Htc eller någon annan form av sån laddare :( Ida dampar på mig :D och det är ju fett kul att skriva på iPhone mobiler :DDDD 1...
Läs mer

Mitt år del 4 (sista)

NOVEMBER Firade Halloween igen som bestod av god mat och bra sällskap, var dock inte utklädd typ. Jag blev helt in love in Rihanna när jag började lyssna på hennes nya "...
Läs mer

ÄNTLIGEN IPHONE 4

ÅHH!! Har äntligen fått en iphone!!! :OOO Vet inte huuuuuur länge jag har tjatat om en iphone! . Vi ¨åt hos petra och matte, så skulle vi sätta vid bordet och...
Läs mer

Rooligt...

Alla sover så jag sitter här foreveralone med linneas iphone.
Läs mer

Irriterad!

På mig själv! Som vanligt somnade jag i soffan och nu ligger jag här i sängen och är pigg, så irriterande:( Fast det var ju väldigt skönt medan jag låg d...
Läs mer

Att lägga sin mobil på chocklad, är inte så smart?

Hej! Wilma ska sova över och hon ger mig så elaka komplimanger :( men jag älskar henne ändå! Hon sa en BRA komplimang och det var att jag passade son gymnast! Och det var sn...
Läs mer

Dagen var väl okej.

Hej,idag har jag städat i mitt rum medans jag har passat lille syrran för Mamma var och handla mat. Och haft lite halv tråkigt.. /: och lite ledsen för att jag inte ritade så...
Läs mer

Morgonmys

Den här veckan har jag ju funderat lite extra kring ordet uppstigning. Då ligger det ju nära till hands att titta närmare på morgonrutinerna, och hela veckan har jag funderat...
Läs mer

Skönhet!

Känner att det kommer bli en skönhetsdag inom, jag ska bland annat ta nagel förstärkning, måla naglarna, raka bena, göra ansiktsmask, bada jacuzzi (stavning), duscha och...
Läs mer

Svt's "Graven"

Svt brukar vara kända för många bra miniserie produktioner och en sådan är "Graven". Kjell Bergqvist spelar huvudrollen i denna mycket spännande thrillerserie....
Läs mer

2012 -Bättre sent än aldrig

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkt flygplan,höllt i en bebis,blivit dumpad,pratat en massa engelska. Hur har ditt 2012 varit? Vissa stunder har varit bra,...
Läs mer

iPhone 4s-freak.

Sovande liten älskling vaktar pappa Mikaels lur medans den ligger på laddning :')
Läs mer