tisdag 22 januari 2013

iPhone 5 2013-01-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

förlåt? :(

hej alla läsare, förlåt att jag inte bloggat på ett tag. men har ju inte haft tillgång till dator i mitt fosterhem, och det ber jag om ursäkt för.. jag ska f246...
Läs mer

Man får gratulera!

Imorse hade jag en liten tjej som inte alls hade bråttom till dagis. Hon satt i lugn och ro och spelade på min iPhone och tittade på Händige Manny. Fin hästsvans blev det...
Läs mer

Facebook Nearby – tips på caféer, butiker, konstgallerier, lekplatser mm

Brukar du fråga vänner om tips på mysiga caféer och bra restauranger? Har du någon gång varit i en okänd stad och letat efter bra affärer, lekplatser för...
Läs mer

sfjkskjfkskf

Hej :) lite svårt för mej att hålla er uppdaterade när jag inte har något o blogga om o inte kan ta bilder eftersom att jag har en samsung med 2 megapixel kamera förtil...
Läs mer

Go'morron

Seg i kropp i knopp idag. Kroppen vill inte riktigt vakna. Känner mig öm överallt. Nää det är ingen ursäkt för att slippa gymmet, men jag har varken ork eller...
Läs mer

uppgift 1

jag är nöjd med min iphone5 den är vit. jag tycker den vita är mycket snyggare än den svarta. Den är fnöske. Egentligen skulle jag köpa en S3 men jag ändr...
Läs mer

Jailbreak för iOS 6 på gång?

Tillhör du de användare som kör iPhone, iPod Touch eller iPad, och vill kunna köra ett jailbreak för att öppna upp telefonen och göra det möjligt att till exem...
Läs mer

Svar till "Anonym".

Bilderna som ligger i inläggen fram till mitten av December 2011 är tagna med en iPhone 4s och bilderna därefter är tagna med min nuvarande lur: Samsung Galaxy s3 :)
Läs mer

keeps getting better -

sitter på lärarfri samhällslektion och är verkligen hur trött som helst  har tyska, lunch och svenska efter detta och i vanliga fall har jag hål efter svenskan men...
Läs mer

look of the day

dagens outfit .. iphone kvalete.:/   läder brallor , ginatricot. mysig kofta , ginatricot. slappt linne ,ginatricot. armband örhängen . enkel sminkning , och shell...
Läs mer

För varje minut du är ledsen förlorar du sextio sekunder av lycka!

Och där funkar internet igen... efter 53642 år. Blev ändrade planer idag! Åkte ner till stan vid ett för att träffa Elin en stund, sen hem ganska direkt igen f246...
Läs mer

Videoblogga

Jag tror jag ska börja videoblogga.. Men då måste jag ha en bra kamera eller nåt sånt! Tror att jag kan filma med min IPhone 4, vet inte riktigt! Men a. Vi väntar lite m...
Läs mer

Död dag ..

Hej, idag var det sån dag då absolut inte hände någonting. Det var helt naturellt :I Allmänt tråkigt men det bästa måste väl vara mitt nya fina iphone ska...
Läs mer

MacWorld 1 2013

- Så bra är nya iMac - Surfa säkert med iPhone - Blixtsnabba Fusion Drive - Stort grupptest av hörlurar - Stor guide inför ditt nästa inköp - Podcasten: allt o...
Läs mer

FILM / LÅTER lt;3

Hej ligger kollar på vanilla sky nu , inte de bästa jag sett men helt okej för en tråkig tisdags kväll . Förstår inte riktigt vad den handlar om men de ska va...
Läs mer

Kalla o frusna händer??

Då måste jag rekommendera denna Billig, luktar gott o går snabbt in i huden 👍. Jag har problem med sprickor på fingertopparna denna tid på året men denna hjälpe...
Läs mer

Godnatt min Skatt

John Blund är snart här :-) Så här måste snutten ligga över ansiktet. Annars somnar han inte in... Å så nappen. Så klart! :-) - Posted using BlogPress...
Läs mer

Appar som håller koll på dina followers

Appar: Det är alltid intressant att hålla kolla på sina följare i de sociala medierna. Här är apparna som hjälper dig avslöja vem som slutat följa dig p...
Läs mer