torsdag 4 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

efter mycket slit....

Efter mycket slit under natten med nya bloggen så ändrar jag mig, jag fortsätter här på nattstad.. vart för mycket i huvudet för mig att sitta och pilla ihop ny he...
Läs mer

Apple

En iPhone idag, är som vardag. Folk blir inte förvånade eller glada över att man skaffar sig en iPhone. Det är som att en iPhone har blivit det man ska ha. Jag kommer ih22...
Läs mer

priser

Ni som är intresserade, skriv gärna er mail, vilken färg och till vilken tele i kommentaren så blir det lättare för mig. Jag lägger inte upp era mailadresser. P...
Läs mer

reparera iphone glas 4-4S-5

Laga din iphone 4-4S-5 hos xpressreparation.se eller köp deras iphone reparationskit och laga din smartphone själv billig. utför även samsung galaxy s/S2/S3 reparation. 1 Vote(s)
Läs mer

galaxy reparation

Laga din iphone 4-4S-5 hos xpressreparation.se eller köp deras iphone reparationskit och laga din smartphone själv billig. utför även samsung galaxy s/S2/S3 reparation. 1 Vote(s)
Läs mer

jävla energidricka

KAN INTE SOVA!!!!!! :( sen så får jag inte släcka för då kommer martia tydligen bli trött. och sen så pratar han i Skype via sin iphone. och sen så har han p...
Läs mer

mycket o göra

hejhejheej, sitter just nu och pluggar Fysik lite sådär i sista minut! Fett segt, jag fattar ju ingenting.. men de kanske inte va någon nyhet precis!? Idag har jag gjort allt och li...
Läs mer

Äntligen iPhone igen

Kanske kommer uppdatera mer här framöver. Annars linneasophiec @ instagram
Läs mer

4 oktober

Hejsan!  Skoldagen idag va ganska chill. 3 lektioner o massa kanelbulleätande. Efter skolan stack jag hem för att sedan åka t banken med mami. Skulle ba aktivera mitt nya kort o...
Läs mer

Vad är vad och hur mycket är det värt?

Ja då var det staxt midnatt igen. Dagen har försvunnit i ett nafs eller? Njaa... Vaknar eller snarare bestämmer mig för att kliva ur sängen. Sova vet jag just inte om jag gj...
Läs mer

LEO VEGAS lottar ut iPhone och gratis spins

Kanelbullens dag på Leo Vegas, det går inte av för hackor inte.. Leo Vegas  passar på att del dela ut gratis spin då de inte inte har bullar att dela ut. De gratis spins...
Läs mer

Nothing or everything

Mitt abonnemang går ut i januari det passar perfekt, då jag behöver en ny mobil. Min iPhone nu har låsknappen slutat funka..? känner inte att det är någ...
Läs mer

Bored!

Ok jag kan inte somna därför är jag på min iPhone och tråkar. Tidigare idag så har jag bara typ jobbat. Det var lugnt där så jag fick gå tidigare. Så...
Läs mer

Födelsedag ?

Hejsan! ? Idag fyllde jag år förstår ni ;) På morgonen fick jag en IPhone 4s ??????? Och sen på eftermiddagen fick jag 2 skal 200kr presentkort på kupolen (500kr) smink...
Läs mer