måndag 8 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Workout - app

Appen på en iPhone som är super för bra tips och olika program beroende på hur länge och vad man vill träna.  Ungefär samma app fast för Android! ...
Läs mer

Iphone 4s eller iphone 5?

Jag har beställt en ipad då det är mycket smartare och lättare att ta med till universitetet. Har även beställt en ny mobil.
Läs mer

Ska inhandlas till min Iphone 5

Kollade in på Macskal.se och hittade dessa 2 ursnygga skal, endast 149 kr, Vad tycker ni?
Läs mer

Chill

Idag efter skolan så kom pappa å hämtade mig, när jag kom hem pluggade jag no å matte. Sen åt jag köttbullar med sallad till middag. Efter det chillade jag bara fra...
Läs mer

i can take you out

Snodde lite bilder från pernilla, Hey you bro jag saknar dig. Det var ju så att jag tekniskt inte har nån telefon. Bajsbajsbajs.Pappa skulle ta och beställa en iphone 5 men jag vi...
Läs mer

Kärt återseende!

Det blev ett kärt återseende när min fina kåmpiz fick komma hem igen! Fick en sprillans ny IPhone 4s av tele2 för att min gamla kappsejsade. Funny!! Nu är allt åter...
Läs mer

Dag 08 - favoritsaker

1. Min iPhone är min bästavän som jag inte kan leva utan. Den är med mig vart jag än går. 2. Min älskade säng som är den bästa av alla. Direkt efter...
Läs mer

Godnatt

Förlåt för att jag inte bloggade tidigare, men jag hade inte orken.. Har legat och gråtit hela kvällen, men det är privata stuffs, så inget kommer upp på blogg...
Läs mer

Att aldrig ge upp tillhör dig

Dessa fyra bilderna skulle kunna beskriva min dag efter skolan. Längtade efter att få ett sms från Telia där det stod att jag kunde komma och hämta min iPhone och till slut k...
Läs mer

I like to have my own personality, why should i even try to fit in with some bitches.

Jag har inte bloggat eller uppdaterat något på ungefär en vecka har inte fått tid, ska man säga men jag har så många prov just nu i skolan och så o på hel...
Läs mer

Tips

Eftersom att jag är förfärligt klumpig var jag igår tvungen att bevittna det hemska fall min iPhone gjorde från soffan till golvet vilket resulterade i en krasch. Ni tän...
Läs mer