söndag 7 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone 5 VS Iphone 4

Så jävla dummt att man gör så himmla månfa iphones jag håller fortfarande på 4:an...det är ju typ samma mobil nt riktigt men nästan...skit it
Läs mer

Iphone 3gs

Hej sorry för dålig bloggning :/ men men  Om några dagar kommer jag att få en Iphone 3gs Så då kanske jag börjar videoblogga lite för er ;) Is229...
Läs mer

Samsung Galaxy s3

Igår köpte jag en ny mobil. Eller rättare sagt, jag bytte upp mig till en nyare mobil hos Telenor. Och jag älskar den. SÅ stor skärm. Det var det jag ville ha. Jag fr2...
Läs mer

söndag

vilken helg! igår var de ju helt jätte ljuuvligt väder, idag är det också fint, men molningt! vaknade igen ½ 9.. har bara varit på datorn, kollat olika iphone skal,...
Läs mer

Hela världen är så underbar

På bilden: Katrineholm söndag 08.50. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport
Läs mer

THROUGH MY PHONE

Lite bilder från min iPhone. Nu ska jag åka och gymma och sedan blir det ponnytävlingar!  Ha en bra söndag. ♥
Läs mer

Ny app för barnen!

Ni som följer bloggen och ni andra Babblarna fans vet ju att Babblarna släppte en ny låt för bara en månad sen. Men visste ni att det finns en Babblarna app till iphone ocks...
Läs mer

Happy

Hade en super dag igår, var glad hela dagen! Var kul i Rättvik med bästa Tove. Var även fint i Orsa med honom. Köpte sjukt snygga iPhone skal, en läpp piercing och n...
Läs mer

God morgon!

Hej alla nyvakna läsare! Nu bloggar jag från min nya iphone, älskar den redan. Vet inte vad klockan är men det känns som jag inte borde vara vaken.. Ska också duscha n...
Läs mer

Wiiihooo.

Uppdateringen har varit sämst men har verkligen haft fullt upp att göra nu.. Men nu ska det bli ändring på det, hoppas jag ska inte lova något ;) men nu har jag iaf fått...
Läs mer

TRÅKIGT god natt

1. Vad heter du? Frida Maia Nilsson 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? Karlstad 4. Hårfärg? Brunt med slingor 5. Ögonfärg? gröna 6. Hur lång är du? 175-17...
Läs mer

KVÄLLSLISTA

Hur var du som person för 3 år sedan? För tre år sen var jag sjutton år. Jag var väldigt härjig, hoppig och skrattade otroligt mycket. När jag tänker p2...
Läs mer

Iphone skal

Visst är dem gulliga? Det rosa är mitt x)
Läs mer

I mitt handbagage

- solbrillor - pass - pengar - elsas värld  - och kameran   åker till barceloooona imorn och mer än härligt ska det bli.blev ju rånad på min älskade iphon...
Läs mer

Guess lover

Första inlägget, tänkte att jag bara skulle köra på och blogga som vanligt ! :-) Blev lite shopping i stan igår, blev ett par jeans, två tröjor, en BH, en gue...
Läs mer

23.46

Hej bloggen Har bara varit hemma hel dagen så extremt skönt, fixat min mobil och ipod så allt ska funka nu! Min mobil är så extremt seg usch hatar det så den uppdateras...
Läs mer

Lillebror

Gullig lillebror som tycker om mig så mycket att han har en bild på mig honom som “låst skärm” på sin IPhone Ville bara meddela er det.
Läs mer

Ny bloggare på G yaaaoooo!!!

Heej hopp! Då ska man börja blogga dårå, här kommer ni mest få läsa om mina problem, saker jag har åsikter om och skojiga saker som händer mej! Jag 2...
Läs mer