onsdag 24 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Porr surfning

Jag kollade runt lite på historiken igår på min iphone. Man kan ju säga att jag borde dra ner på min porr surfning lite. Det är nog antagligen all porr som har gjort min...
Läs mer

MORNING KISSES

Jag är så jädra utvilad idag! Somnade ca 21.40 (vart dock ledsen över att jag missade en bit av Hollywood Fruar).. Dock så kom min lillebror in på rummet igår och...
Läs mer

Vad hände med iTunes 11?

Vi fick ett litet smakprov i september månad när iphone 5 lanserades, och blev lovade att den skulle släppas i oktober. Apple höll en Keynote igår när det är dry...
Läs mer

Nya iPad är redan gammal

Har Apple redan lanserat en ”Nyare Ny iPad”? Uppenbarligen. Och då syftar jag inte på IPad mini. Min tredje generations padda hemma i soffan, som lanserades och inhandlades i våras ha...
Läs mer

green posted an update: Undersök att gravyr till knapparna läsa "Fiocchi Iten.

green posted an update Undersök att gravyr till knapparna läsa "Fiocchi Iten. Canada goose billigt ," Moncler erbjöd jackan innan 2003, kan ni vänta sig dig att uppt...
Läs mer

iPhone:en

…och när jag ändå är igång: HUR får jag bort alla Facebook-kontakter i telefonlistan? En miljard människor där som jag inte vill ha.
Läs mer

Onsdag!

Hejsan Hoppsan! God morgon allihopa! Idag så ska jag ta det lugnt och bara chilla ;) Jag är riktigt avundsjuk på min kusin, för hon har ett äkta Gucci skal till sin IPhon...
Läs mer

Jag har iPhone !

Äntligen har jag fått min iPhone, har inte släppt den på hela gårdagen. Jag lovar jag sov med den! Så bajsat glad! Nu sitter jag i alla fall och äter frukost och l...
Läs mer

Good night/good morning

För många är det dags att vakna snart för mig är det dags att gå och lägga sig. Har pratat med en vän för länge haha men det är det värt, v...
Läs mer

Billiga görlurar till Iphone

Jag har testat igears budget lurar dom kostar inte mycket alls och dom har ett grymt bra ljud bättre än mina förväntningar.knappen funkar bra till att byta musik och samtal. micke...
Läs mer

Simrishamn, White Goat

Äntligen paravaner som syns gott. Snygga som bara den ju. Fick en laddning White Goats från LMP idag. Klara för storlax i Simrishamn nu :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Region Gotland

Det är en ständig källa till irritation.,Man har konstaterat att det är dåliga tider. Indragningar på alla fronter, handläggare inom socialtjänsten kan inte f...
Läs mer

DET RÄCKER-

kom in på apple's hemsida och såg att det ska komma/har kommit iPad mini..  hur långt ska det gå egentligen? det räcker väll med den tekniken vi har ? vad ska e...
Läs mer

Perfect

Nu var det längesen jag bloggade. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på, brist på motivation? Skolan kanske? Spela roll, nu är jag back on track!   Mycket har hänt...
Läs mer