lördag 13 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

New iphone case

Självklart på direkten fick jag beställt hem lite nya iphoneskal till min nya iphone 4s! Alla ifrån fyndiq!
Läs mer

Min vardag

Hejsan på er! äntligen så skriver jag från min data så inlägget kan se liter mer vättigt ut. Idag har varit en bra dag, och så alla vet så älskar jag...
Läs mer

Lycka

Har varit död sen i tisdags natt, mådde as dåligt imorse MEN nu känner jag mig nästan frisk, i alla fall tillräckligt frisk för att orka ta tåget in till Manha...
Läs mer

Ipad3 Iphone5

Har köpt mig en Ipad! Har velat ha det så länge. Många ser det som en stor onödig grej men jag har alltid suktat efter en. Nu tog jag tag i mitt begär och skaffade mig e...
Läs mer

Nymobil

Hej på er mina läsare!Idag kom jag på att jag behövde ett nytt Iphoneskal eftersom att mitt börjar gå sönder. Då hittade jag hemsidan Nymobil.se där Snyg...
Läs mer

:p

Godkväll snyggingar! Är just nu med älsklingen, vi har ätit middag, gejmat och lite sånt, typ sovit hela dagen haha. Menmen ska snart bädda ner oss och kolla på fil...
Läs mer

Sociala diskmaskiner

Nu var det väldigt längesen jag skrev någonting här, så dags att göra något åt saken. Har de senaste 2 veckorna brottats med en mycket envis för...
Läs mer

Min daaaag!

Vaknade vid typ halv två, chillade lite framför tv:n och sen fixade jag min säng och städade i mitt rum. Sen vid halv åtta skulle jag åka och sola men jag glömde g...
Läs mer

Börjar blogga igen

Bloggen har legat nere ganska länge nu. Har inte haft tid eller ork till att blogga, så nu startar jag denna blogg och bloggar när jag känner för det.  Håller p2...
Läs mer

Face it

Det kommer en tid då du inte kan leva på gamla meriter, det kan vara bra att leva så att man har mer att luta sig mot än att man var "coolast på nygge" eller n229...
Läs mer

Lördagsmys

Idag cyklade jag än en gång till och från jobbet! Och jag har fortfarande inte rökt:) fem dagar, yayster! Efter jobbet tog jag en dusch och en liten siesta! Peder hämtade up...
Läs mer

Mitt i natten :)

Har lagt mig och bloggar från min iphone. Klockan har precis passerat midnatt. Gjorde en ny äppelkaka igår, den fick godkänt. Jag tyckte iof att den var jättegod då den...
Läs mer

Ny mobil och livet blir på topp!

Halloj! Sitter nu och skriver från min iPhone, wiihoo! Är super glad att den funkar nu! såhär glad!! Och kvällen har också varit riktigt härlig med massa fina v...
Läs mer