fredag 12 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Regnrapport

Regn hos mig. Det finstrilar typiskt färöiskt. Men yr.no ger en glädjeprognos. Borde mejla dem en bild på regnet. Men jag hoppas de har rätt. För fotbollens skull....
Läs mer

Hösten i bilen:

Säg att era baksäten också ser ut så här? Visst? - Posted from mammans iPhone
Läs mer

Boktips

Några boktips… . “Lyckliga i alla sina dagar- om pengar och människors värde“ En e-bok bok som kan läsas i dator, på iPad, iPhone eller annan läsplatta, smartmobil. Pris...
Läs mer

INSTAGRAM!

Alla läsare, ni missar väl inte instagram? Hänger där för jämnan och min iphone-kamera har aldrig använts såhär mycket tidigare! ;) AAANNIICA   ( I...
Läs mer

Kallt!!!

godmorgon! jag står och väntar på bussen ute i kylan.. :S men det värmer när man hör one direction i lurarna :D Idag ska jag ta hem några kompisar som ska sova 24...
Läs mer

Godmorgon

Är redan vaken! Skönt? Njaaa! Ska hoppa in i duschen tänkte jag så jag vaknar till haha! Igår va ingen bra dag så va därför jag inte bloggade ngt. Hämtade...
Läs mer

School

Godmorgon lovers! Sitter på tåget mot skolan.. Yeeh! Från och med nu blir uppdateringen bättre eftersom jag fått tillbaka min/Antons iPhone! Stort tack till hans mamma som...
Läs mer

Lifeproof fodral för iPhone

En iPhone med och en utan Lifeproof Lifeproofs vattentäta iphonefodral har vi nämnt tidigare. Nu har jag haft och använt mitt i lite drygt ett år, har för mig att det landad...
Läs mer

Hej alla glada!

Sry för att jag inte skrivit så mkt, men har inte haft tid, har massa redovisningar och läxor pågång;) Vill bara tacka så mkt för att statistiken höjs hela tid...
Läs mer

Vill du och din klass tjäna lite extra till klasskassan?

Läs då det här: pengar till klassresa (<–länk) Under den länken finns en helt grym sida där ni, som klass eller lag-förening (tex. fotboll eller innebandy...
Läs mer

I'm not a girl, not yet a women.

Saknar min iPhone, den ligger här brevid mig, men fuck - den är död.
Läs mer

Tjejkväll !!!!

Tjaba Tjena nu är jag i Elina H vardagsrum med Emmy Elina och Emma fast vi är också med Mathilda men hon ligger och sover. Nu sitter vi vid 2 st ipad och en iphone. Vi bloggar spelar s...
Läs mer

Örebro

Lyckades somna på tåget så det gick rätt snabbt. Hann även med att säga upp mitt abonnemang hos Telenor, eftersom jag beställde en liten iPhone 5 hos Tre tidigare i...
Läs mer

vem fan bryr sig?!

Seriöst...VEM FAN BRYR SIG?!...  Alla på bloggen skriver bara för att få fler att läsa ens inlägg...men seriously.. fan bryr sig?! >__>'' man borde...
Läs mer

Är det lördag idag?

Hejsan! Eller kanske snarare Godnatt, för det är ju faktiskt natt just nu. Funderade precis om det var lördag idag och söndag i morgon, men kom på att det var tvärt om....
Läs mer