torsdag 25 oktober 2012

iPhone 5 2012-10-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone display 3 3Gs

iPhone display 3 Det är mycket lätt att byta en spräckt iphonedisplay helt utan professionell hjälp! Det enda man behöver göra är att köpa en ny LCD display, k...
Läs mer

Iphone!

Tjenare noobs<3 Jag säljer ju jultidningar! Och ja har sålt för 3057 Kr. OCH OM 20 P TILL FÅR JA EN IPHONE! och idag så kommer en och köper av mig :"3 JAG 1...
Läs mer

Man ska inte jämföra!!

Vad är en eftermiddag på balkongen i Egypten med en kall god Sakara när man kan ha en tidigt och kall morgon i Sverige och vara på väg till jobbet.. Det är jag och As...
Läs mer

Android Jelly Bean och Project Butter: Hur upplever ni flytet?

I version 4.1 av Android, kanske mer känd som Jelly Bean, så var den kanske främsta förändingen – eller förbättringen – Googles ”Project Butter”. ”Project Butter” ...
Läs mer

The cheescake factory

Tillbringade kvällen tillsammans med Larissa på The cheescake factory, hade aldrig besökt stället tidigare och tänkte mig att det var ett litet café. Fel hade jag! ...
Läs mer

Min vardag

Har varit ledig en massa nu på sistone. Eller okej jag jobbade i lördags men känns ändå som en evighet sen. Ser faktiskt fram emot att jobba imorgon medan alla andra softar r...
Läs mer

Spel

Hej! :) Jag tycker att ni med iPhone och i framtiden ni med android ska ta och lägga till mig på quizkampen och spela mot mig! :D Jag heter Saaandris. :) väntar fortfarande på dig...
Läs mer

DYLAN RICHTER FRÅGAR HUR JAG MÅR

http://raised-by-junkies.tumblr.com/post/34324122091/hi-dylan-my-name-is-paulina-filmed-with-iphone-5
Läs mer

iMessage har problem

Har du problem med iMessage? Du är inte ensam, Apples meddelandetjänst har strulat hela kvällen. Vissa användare rapporterar även problem med Game Center.
Läs mer

Om jag är pigg

Like always.. Har handlat en massa mat idag blev över 1500:- men nu är det fyllt. Imorgon hade jag tänkt gymma sola dubbelt. Provade ljusa upp mitt hår idag det gick j...
Läs mer

Rapport från Apple

Apple kom med sin kvartalsrapport idag (igår?) vilken avslutar bolagets brutna räkenskapsår. Året som helhet är ett nytt rekordår med omsättningsökning på...
Läs mer

Apple gör ännu ett rekordkvartal

Men räcker det för att göra börsmänniskorna glada? Apple släppte precis siffrorna för sitt senaste kvartal och sin vana trogen är det rekord igen. Mahe...
Läs mer

ULLARED

hej! skolan idag var chill, efter skolan var det konfa oxå. idag var det rätt mys! som ni ser på bilden över har jag fått lite nya saker/kläder idag. mami har vart i ul...
Läs mer

Super fina hästar!

Har försökt uppdatera från mobilen hela dagen men det har inte fungerar! Kan lova att min iphone höll på att se sitt sista ljus några gånger! Red ut på Nadja...
Läs mer

Framme

Framme i Simrishamn Njuter av hemmabakad ciabatta, med hemmagjord korv. Som tilltugg har vi hemmagjord beef Jerky:) Heaven - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer