torsdag 27 december 2012

iPhone 5 2012-12-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Världen idag

Hejsan allesammans.. Just nu sitter jag och tänker på minnen, bra som dåliga. Jag hade tänkt berätta lite om vad som pågår i omvärlden idag. (Min åsi...
Läs mer

Jaaaaaaa äntligen hemma i min sääng

Usch, druckit alldeles för mycket idag.. Men som tur är så är de mesta borta nu! Ja å nico satt hemma hos mig i köket å klunkade, lr ja klunkade hahahaa.. Spydde IN...
Läs mer

Natti! ;)

Hej idag har jag varit på Mora köpte vanliga jeans och en jacka och ska till telefonen och hehe godis,hår inpakning och ansikt mask (stav) och min kusse är här också s...
Läs mer

Hanukkah och Julafton

Så sedan jag är en au pair hos en judisk familj så firar dom inte jul, utan Hanukkah. I år så var Hanukkah mellan den 8-15 december, det är 8 kvällar av att tä...
Läs mer

Superman

hejsanhejsan. Har inte gjort någonting alls idag förutom att jag har legat hemma å bara tagit de lugnt hela dagen. Imorgon blir de iallafall upp tidigt. Ska till stan med sys...
Läs mer

12.26 Christmas weekend

Christmas in New York seen through my iPhone.Lördagen spenderades som sagt som jul-turist här i stan. Men jag kom inte så långt för det var helt ofattbart mycket folk på...
Läs mer

Har ett stort kris just nu... :/

Någon som har IPHONE 5 och kan komma med tips och råd för en som funderar starkt på att investera på en vit färg?
Läs mer

Dom tre senaste dagarna:)

Har ju missat att skriva om min jul, var i Hjo och fira med släkten. Fick massa fina saker pressent kort på Gina( 500kr), 500kr, stallboken, kalender, 2par strumpor, ett par jw ridbyxor med...
Läs mer

Lovet 2012/2013

Slutade i fredags den 21/12… Fredag till Söndag sov natali hos miig  (A) Sen sov emilie över i mitt rum på Söndag till Lördag Sen kom natalii till miig igen på t...
Läs mer

Jäklarns

Hela iPhone-skärmen spräckt...det är inte bara jag som tar stryk av att träna! Tappade den i betongtrappan på väg upp från gymmet...men jag är glad att det bar...
Läs mer

Lost your Phone, Lost your Life

Hejj på er, idag tänkte jag ta och skriva om mobiler och hur beroende vi är av dem i allafall jag. Idag var en sådan dag då man hade bråttom ut och glömde mobilen h...
Läs mer

Sry..

Jupp? Jah kmr nt kunna lägga upp bilder.. Sry.. Men det är så att jag har en super dålig mobil som laggar söndr! -.- och jag har ingen dator också.. Men mamma har lovat...
Läs mer

EN LISTA FÖR 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja Hur har ditt 2012 varit? April och Maj var sjukligt härliga månader! Juli var väldigt go också, ä...
Läs mer

självbiografi

Hej Hej Bloggen!! Jag heter Saga Vidman och är 12 år gammal jag har 2 brödersom heter Oliver och Olle. Oliver är 15 år och Olle är 6 år. Min mamma heter Camilla o...
Läs mer

NYÅRSLÖFTEN

Som ni nu märker så ja, jag ska köpa en iPhone 5, då jag är nog rik... Vad är era nyårslöften? Alltid kul och veta :)
Läs mer

Nöjd Tjej

Jag är glad idag! Livet känns okej, lite fundersam men annars så. Min Iphone funkar finemang också för den delen,  bara det att den vill inte låta mig logga in p2...
Läs mer

Händelserik dag .. fyfaro

Denna dag har varit .... Speciell! Rolig, mysig, läskig, irriterande, KÄNT HAT! Hahaha, skulle träffa Emma men medan jag väntade på henne så drog jag mig en sväng t...
Läs mer

no life -_-

alltså seriöst jag har inget att göra och acebook är ganska tråkigt , jag skulle gå och köpa iphone 4s idag men jag ska köpa imon istället :D me...
Läs mer

PC / Mac

Tro mig. Jag har varit en Apple-hatare av rang. Jag har tidigare gjort allt jag kan för att få en person att välja en annan telefon än iPhone och ägnat timmar åt att f...
Läs mer