måndag 5 november 2012

iPhone 5 2012-11-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

VANDRANDE SJÄL I SKRIVANDETS SKUGGA

Ja hörni, vi har väl kommit till detta tillfälle då det är dags för mig att läcka lite info om mig själv. Jag förstår om detta inte är särs...
Läs mer

Idrott :)

Sitter i skolan med underbara moa och ska ha idrott :) Foto : jag och Moa fotograf : jag kamera :iPhone
Läs mer

Tillbaka till helvetet..

Sitter i skolan igen.. Har bloggat dåligt under lovet, inte haft internet ingen iphone, har en gammal sleten knappmobil nu.. Har samhällskunskap nu, ska nog göra omprov tror jag,...
Läs mer

iPhone skal!

Min snälla vän Linnea köpte as fina skal till mig när hon va i Kina! Så himla fina o så himla gulligt av henne! Hur fina är dem inte?!
Läs mer

Gårdagen och dagen. Dock inte morgondagen.

Gårdagens combat-marathon blev grymt. Helt fantastiskt! Högt tempo, välvalda låtar från div release. Jag är väldigt nöjd. :) Det var även glitter-tema...
Läs mer

Fuck it´s MONDAY!

Tjaaa!    Vaknade 8 i dag. Det är måndag och det betyder skola. Man kan inte tro det men jag har lite längtat, haha. Träffa alla kompisar och sånt, lärarna s...
Läs mer

Dev-team släpper en uppdatering av ultrasn0w som ska klara iOS 6

Gänget bakom Dev-team har arbetat hårt den senaste tiden och nu ser det ut som det arbetet gett ett positivt resultat. Upplåsningsverktyget ultrasn0w samt jailbreakverktyget redsn0w ha...
Läs mer

Jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnade nyss

Sitter i busskuren, börjar tio och måste ta busshelvetet tjugo i 9 eftersom nästa buss går tjugo i 2. Ibland kan man ju bli förbannad! Har försökt motivera mig sj...
Läs mer

Hittat mina iphonehörlurar?

Wah, mina iPhone hörlurar hade ju gått sönder för längesedan, därför har jag lixom köpt 2 urbanears (modellen plattanbagis) för att jag verkligen m...
Läs mer

16 bästa apparna till iPhone för maximal produktivitet

Det finns i dag mängder av appar som kan hjälpa oss att bli otroligt produktiva i vårt arbete. Många produktivitets- och projektorienterade verktyg har tidigare bara funnits till...
Läs mer

VARMT

Idag har det varit sååå varmt inte så att man klagar eller jo det har jag faktiskt. Det var för varmt när jag satt och väntade på barnen höll på att...
Läs mer

En bild från Nelly catwalk

Hej på er! Jag har verkligen varit USEL på att blogga på sista tiden. Det är så lite tid... Men nu till helgen då jag tar över Linus iphone blir det bättre. I...
Läs mer

Gäster

Idag var det gäster här som jag nog skrev, sen så stannade halv syster extra länge och vi umgicks och bytte ipad mot hennes iphone, är ganska död nu. Hehe. Men imorgon s...
Läs mer

Första mobilblogg inlägget!

Hej sötisar! Fortfarande vaken o kan inte somna så jag passar på att prova det här med att mobilblogga. Har ju äntligen uppdaterat mig och skaffat en iPhone så nu kan ja...
Läs mer

Sanningar

Jag hatar när man går in i duschen och sen är tvålflaskorna öppna. Hur svårt kan det vara att bara trycka igen skiten? Sen kommer det in massor med vatten också. Ja...
Läs mer

Tekniskt obegåvad

Teknik och jag går verkligen inteihop alltså. Eller jag och Itunes kommer aldrig vidare bra överens. Började uppdatera min Iphone nu ikväll så alla klagar på att ja...
Läs mer