tisdag 6 november 2012

iPhone 5 2012-11-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Scared of the rapid changes in myself

Tisdag och är fortfarande jet lag påverkad. Vaknade kvart över 5 idag... Faktiskt skönt så man hinner göra sig i ordning på morgonen men man blir ju tröttare i...
Läs mer

I DON'T WANNA HOLD YOU IF YOU WANNA GO

Dygnar inatt för jag har inte gjort något annat än att sova den senaste tiden. I normala fall hade det varit okej, men eftersom min bästa vän som brukar underhålla mig a...
Läs mer

iPad Mini.

Just nu sitter jag och skriver på min frivlliga uppsats som ska in på lördag. Jag ska skriva om en "con artist" från mitt land. Tog ett tag innan jag fattade vad det var...
Läs mer

Lite bilder från helgen då..

I vanlig ordning ska jag väl snärta upp lite av de bilder som hamnat i min iphone under helgen.. Jag tänker att min blogg är ett alternativ till alla bra fotobloggar där ute...
Läs mer

bara för att alla andra gör sånt här inlägg!..

Önskelista! hehö -Iphone -Kläder från gina tricot -Väska med nitar från HM -Smink, som eyeliner,mascara,ögonbryns penna och puder osv.. + så vill jag...
Läs mer

bildbomb ala iPhone

haha, fick nyss bloggflipp kände att jag var tvungen att blogga lite. skulle just stänga igen mina ögon för att sova, men IKKE! här får ni lite smått ...
Läs mer

BOYFRIEND STYLE

Godkväll! Förlåt ännu en gång för att jag är så DÅLIG på att uppdatera… känns som om jag inte har så mycket roliga bilder att bjuda p229...
Läs mer

todaaay, homework, groggi misse

Idag, har jag haft en dålig morgon och ett jätte bra slut på dagen. Dagen började som vanlig jag försov mig, vaknade 07:06 min buss går 07:34 jag flög bostavlig ut...
Läs mer

Twilight

Sitter hemma och kollar på Twilight  AAA YEAH ! Hehe mitt hår blev bra tycker jag! Hon klippte av kanske en decimeter , ni ser inte de på bilden men irl så gör man...
Läs mer

Julmust!

Tjänare manneeen! Men nej. Har tråkigt just nu, inget att göra (som vanligt). Dricker julmust och chillar med One Direction i hörlurarna. Najs som attans. Får rysni...
Läs mer

This is me.

THIS IS REAL THIS IS ME.....osv... ofta det inte är nån låt som går så? aja. Idag har jag vart hemma och är sjuk. Tog nån spruta igår mot livmoderhalscancer oc...
Läs mer