torsdag 22 november 2012

iPhone 5 2012-11-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mobilblogga

Det har tagit år och dar. Men nu är jag flera hundra lappar fattigare. Köpt en avbetald iPhone. Så nu kan jag använda mitt 3 abonnemang. Som legat hemma och väntat. Sk...
Läs mer

Torsdags bekymmer

Bilder från middagen med Paps. Han var helt uppslukad av sin nya mobil.. iPhone 5 -.- dock så fattar han inte ens hälften av funktionerna på den vilke...
Läs mer

En överraskning ;)

Hej de va länge sen jag skrev på bloggen nu !! Men jag tänkte att jag ska köpa ett iPhone 4/4s skal och skriva mitt bloggnamn och göra nått snyggt på skriv erat nam...
Läs mer

Ny mobil

Var med mamma en snabbis idag på Nacka Forum och köpte en ny mobil till mig, en iPhone 5. I kassan så satte min förra mobil på sig helt random, fast än den hade gåt...
Läs mer

Thanksgiving

Var och firade Thanksgiving tillsammans med familjen Gallagher. Mina värdföräldrar är i Florida och firar och jag stannade hemma och firade med min värdpappas familj. Alla ...
Läs mer

Önskelista!

Här kommer in önskelista! :D   Presentkort!                           Jessica Simpson EDP Fancy ...
Läs mer

Angående mina bilder !

Jag vet att jag inte lägger upp så många bilder, men jag försöker att lägga ut en bild till varje inlägg iallafall. Till vissa inlägg tycker jag inte att det b...
Läs mer

Kontakter synkas inte

hej! Mina kontakter är nu i "kontakter" på "dock" fältet. (har flyttats från outlook). Det verkar som de inte synkas mot min iphone samt att man kan bara se ...
Läs mer

...så var denna torsdag slut

Först vill jag börja med att be om ursäkt för de urkassa bilderna nedan. Men idag har min Iphone fått agera kamera därav suddiga och mycket mörka bilder. Har idag v...
Läs mer

Walter vill bli pangtionär och åka till Mars och shoppa..

För fjärde kvällen i rad gråter Walter sig till sömns över en längtan så stark att vilja bli stor. Den längtan har funnits ett tag och  han g...
Läs mer

Ny telefon

Nu har då min nya telefon kommit en Iphone 5. Kul med en ny telefon men det tar tid att få  till den som jag vill, adresser och viktiga datum synkades väldigt bra utan att jag beh...
Läs mer