tisdag 20 november 2012

iPhone 5 2012-11-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ny telefon, iPhone 5

Kort efter min hemkomst låg så en iPhone 5 på mitt bord på jobbet, så nu har lugnet i själen åter infunnit sig :) Jag hade bestämt mig för att inte k246...
Läs mer

random bild

Igår raidade jag för första gången med den nya guilden och det gick helt okej faktiskt, vi fick dock bara ner 1 boss då det vart strul för att vi saknade en dps osv, men...
Läs mer

R.I.P min iphone!

Jag är jävligt agressiv när jag sover, när jag vaknade vart skärmen i ungefär tusen delar. Skit säger jag bara! Så får försöka fixa det under...
Läs mer

Qeexos FingerSense-teknik ger dig fler val i mobilen

Med FingerSense-tekniken kan din mobiltelefons skärm känna av med vilken del av handen som du rör skärmen och därav ger dig val utefter det Många av dagens smartphones h...
Läs mer

Kotte-säsong

Jag gillar kottar. Jag älskar kottar.   Skogsnära.   BildkällaSnygga.     Bildkälla Dekorativa.  BildkällaLekfulla.  Bildkälla A...
Läs mer

Inte arg. Besviken.

Igår när jag kollade vädret så såg det lovande ut vill jag säga. Det skulle komma snö nästa fredag. Min sista dag på jobbet. Går det att börja f...
Läs mer

Tisdag, 7.00

Godmorgon! Jag har haft en fin och händelserik helg, därför har har inte skrivit så mycket.. Bjuder er på gårdagens lunch, en underbart god sallad med rucola, broc...
Läs mer

X

1. sover för lite. måste sluta dygna. måste sluta spela yatzy world. jävla iphone. jag skulle ju aldrig bli som dom. 2. svimmade på fyllan i lördagsnatt. ambulans och t...
Läs mer

Uppe innan tuppen

God morgon Neo och jag har varit uppe i en timme redan och nu börjar resten av familjen vakna till liv - Posted from my iPhone

Läs mer

Min födelsedag

Idag är de ingen vanlig dag för idag fyller jag år :D Fick massa fina presenter imorse som smink, smycken, PENGAR, present kort till naglarna, body shop kalender :D!!, underkläde...
Läs mer

iPhone skal

iPhone skal på Playman.se till Nordens lägsta pris
Läs mer

300 jävla frågor

300 Frågor     1. Vad heter du? Emma Lindström 2. Vad kallas du? Emma 3. Vad vill du bli kallad? Emma 4. Födelsedatum? 9 december 5. Stjärntecken? skytt 6. Lunar? Nej h...
Läs mer