lördag 10 november 2012

iPhone 5 2012-11-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Julia och jag

Hej! Idag åker Julia och jag till ett ställe där min faster ska tävla det är ju Julias mamma. Hon tävlar i ridning Julia har en iPhone och jag sitter och gör detta...
Läs mer

iPhone-skydd som kan pepparspraya (för tjejer)

I Sverige är det bara polisen som får inneha pepparspray så det här iPhone-caset lär du inte hitta i någon svensk butik. Priset är förhållandevis låg...
Läs mer

Ny telefon - iPhone 5

En sån härlig lördagsmorgon, (om man bortser från att Älskling är iväg på jobb) båda barnen är på ett toppenhumör och Theo börjar 22...
Läs mer

Mer Cola Pucko!

God morgon!    Har ni sovit sött? xD Det har jag.    Och Petro!    Men iaf. Vi ska göra en gemensam instagram. Namnet får ni inte veta för ni...
Läs mer

To any ^^

Annyeong! Vet ni vad jag har köpt   ......... En äkta "2NE1" väska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAA ! vet inte när den kommer men jag kan vänta i hur...
Läs mer

This or that

Tack bokdivisionen för att du taggade mig till denna utmaning! Ljudbok eller bok i handen? Bok i handen. Det går snabbare att läsa då och inte alla uppläsare är bra. I...
Läs mer

Godmorgon :)

Har jue inga bilder på min "nya" iPhone så kan inte lägga upp nån såhär snygg bild på mig själv eller nått nu men ska fota lite idag. Sen har ja...
Läs mer

clang error... dags att släppa min första app då händer det!

Jag är klar med min första app. Byter Code Sign profile till iPhone Distribution och kör en build. BOOM! Ett kompileringsfel jag inte sett en enda gång på vägen, inte...
Läs mer

Lidingö!!

Godmorgon! Tråkiga nyheter är att mammas iphone är sönder!! Hon tappade den när hon skulle ta ur Melvin ur bilen! Pappa tog Hugo (dom sov) Så vi ska också besö...
Läs mer

Trendig iphoneväska

Har någon missat denna iphoneväska som nyligen lanserades. Detta kommer absolut bli en av höstens och vinterns riktiga storsäljare, en iphoneväska som skyddar telefonen mot r...
Läs mer

Tidsfördriv

1. Tre namn jag lyssnar till: Jessica, Jess, Jessi, bästis, älskling (av min kille) osv. 2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är en lätt person att prata...
Läs mer

Saker....

Ni kanske redan vet, men lär få veta i detta inlägg... Häng på: Är du singel? - Stolt singel! Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - De klart!...
Läs mer

en till frågesak bara för jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 19 2. Vem var den sista du träffade? Ehm en hund 3. Hur lång är du? 172centimeter 4. Vilken var den senaste film du sett? Senaste Johan Falk 5....
Läs mer

46 saker du inte visste om mig.

1.Jag älskar Justin Bieber 2,Thaimat är det godaste som finns att äta 3.Typiska tjejfilmer är de enda jag kollar på. 4.Jag hatar actionfilmer 5. Jag är naturligt blo...
Läs mer

- Zabrinah

Fick skuldkänslor så jag ska skriva tjugofakta om mej ? jag har bytt skola fyra gånger ? jag är fjortis och är stolt med att säga de, problem with that? Well i dont giv...
Läs mer

TRÅKIG BLOGG?

Jag har inte skrivit så mycket om det jag gjort på dagarna.Har inte blivit så värst många uppdateringar. Jag ber om ursäkt för det. Får inte motivationen att s...
Läs mer