lördag 17 november 2012

iPhone 5 2012-11-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kärlek

Kärleken; Har du kille just nu? ja! Har du hittat den rätta killen? ja vill aldrig leva utan min underbara pojkvän! Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på...
Läs mer

That Should Be Me. Chapter 1

Det var en tidig lördags morgon i paris och jag hade inte kunnat somna på grund av våra såkallade grannar. "Jag måste påminna min pappa att klaga inför hyresv...
Läs mer

Daaaamp.

Jag hatar verkligen facebook. Fyller år nudå och självklart ska facebook dampa för mig då. Om inte jag hinner se att folk skriver grattis, alltså att en liten ruta komm...
Läs mer

Mycket bättre än iPhone spelen

Kolla vad jag hittade i förrådet när jag städade, en riktigt gammal goding! Hihi . Ska sova nu snart, imorgon så blir de mera uppdatering . Puss godnatt !
Läs mer

Dag 2 - Min mobil + eventuella skal

Har två skal till, fast de är bara ett hel svart och ljusrosa, jätte fula så tog inte kort på dom! Iphone 4s.
Läs mer

Nöjd tjej!

Fyllt sprickorna med färg på min iphone idag, så himla nöjd!
Läs mer

Dear Santa

I 1 MISS ME JEANS I 2 GHD I VIVA LA JUCIY LA FLEUR I GÅRA UGGS I JUSTIN BIBER GIRLFRIEND I  IPHONE 5 I JUSTIN BIBER BILJETTER ( jag vet att dom är slut sålda men de finns och k2...
Läs mer

Stormday!

OMG vad det stormar!!! Sjukt läskigt, det är inte dåligt till storm alltså! Det började i morse, blev ambushed av ett galen storm när jag var ute och gick, rätt...
Läs mer

Tjabba tjenna

TJATJAA ALLA COOLA DÄR UTE! ;) kommer ett litet inlägg så här på kvällskvisten ( kl 23:25) gjorde en video på vad jag köpte idag på stan förut men de...
Läs mer

real eyes realize real lies

Mina föräldrar kommer alltid in på mitt rum och sjunger "jag må hon leva" och väcker mig med tårta och presenter. Men vaknade redan vid 9 kanske och bah men n...
Läs mer

En del av dagens shopping.

Hej! Nu är jag jätte trött. Måste verkligen gå och lägga mig snart alltså... Jag orkar knappt hålla ögonen öppna! Jobbigt att vara så tr246...
Läs mer

Min önskelista, snart jul..

Hehe jo, det är ju snart jul. Så tänkte göra en liten önskelista nu när jag ändå har så tråkigt.. Mest billiga saker oså för nu tänker...
Läs mer

Lördag

På lördag skulle vi haft sagan om ringen-maraton hos Linda. Egentligen skulle bara mamma gått dit, för det funkar ju inte om vi alla går, lillan skulle ju inte sitta stilla s...
Läs mer