söndag 11 november 2012

iPhone 5 2012-11-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hejhej hemskt mycket hej

Ligger i min lilla friggebod i stugan och myser lite! Känner att det var ett riktigt bra tag sen jag uppdatetat, förlåt för det! Tänkte skriva lite vad jag har haft för...
Läs mer

MTV EMA 11/11/12

Ohhhh Mtv ema imorn! Längtar ska vakna upp tidigt imorn, plugga, sen mot kvällen nörda framför tvn! Alltid kul och kolla vad alla kändisar har på sig elr vem som vinner...
Läs mer

Meningslöst

Hej på er. Har fixat wordpress-appen på Andréas iPhone nu, bloggar alltså från den. Var sjukt sugen på att dra ut ikväll igen för hade så sjukt kul ig2...
Läs mer

Följ oss på Twitter

Nu har vi på SpjonK.se äntligen skaffat ett Twitter konto. Följ oss gärna. - Du som följer oss på Twitter är med och tävlar om ett ”iPhone dock”. Följ @...
Läs mer

En olycka kommer aldrig ensam..

Haha, gosiga bilder Andréas tog på mig och djuren nyss, sliten tjej eller vad. Gick upp ur sängen klockan fem idag, låg och kollade Johan Falk till kl 6 imorse, sov ett tag och l...
Läs mer

Apple har tappat 100 miljarder dollar i värde sedan iPhone 5 presenterades

Analytiker tror att aktien kommer att falla ännu mer Apple har rasat kraftigt på den amerikanska börsen sedan man presenterade den senaste iPhone-mod…
Läs mer

Jag kan se förändring

Hejsan hoppsan! håhå, veeet ni? jag har suttit och beundrat mina armar de senaste dagarna och serr hur vackert feminima de börjar bli. inte lika runda och klumpiga som de en gång...
Läs mer

Måndagen

Skola imorgon, inte så kul. Men förhoppningsvis kommer mitt skal till min nya iPhone. Godnatt alla :) - Piggie
Läs mer

Farsdag som blev morsdag, eller nåt...

Som vanligt kommer farsdag i vägen för min födelsedag... ;-) Idag firade vi med egengjord rosa prinsesstårta att det är min födelsedag - imorgon! Eftersom det...
Läs mer

Jätte ledsen..

Hej! Är verkligen jätte ledsen över att jag inte hunnit uppdatera under hela helgen... Har verkligen haft fullt upp ska nog fixa allt under veckan, tror jag... :/ skriver mer imorg...
Läs mer

HOLA MOTHERFUCKERS!

Godkväll, på grund av extrem pms, höstdepp och problem har jag varit lite off men nu är det fan dags att rycka upp sig! Så vad har hänt sen sist? Ett antal fester, bruti...
Läs mer

Sängen = true love.

Oh my gaaaaaaadddddd, nu drar jag mig mot min underbara STORA säng, hihi.    Åh min säng är underbar tillsammans med min MacBook, iphone ett glas kallt vatten. H...
Läs mer

Veckan som gått

Söndagkväll och äntligen en stund av stillasittande i soffan. Det har som vanligt varit en intensiv helg och vecka också för den delen. Vi har ju haft barnen hemma hela vecka...
Läs mer

Svar på frågor

Hej! Jag ska svara på några av era kommentar. Jag skulle göra det tidigare idag men det gick inte. Men nu ska jag svara på några av era frågor!     Usa/England...
Läs mer