måndag 26 november 2012

iPhone 5 2012-11-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Äckel byggarbetare!!

Åhh!! blir så trött på när de ska bygga hela tiden!! förut så satte de dit fjärrvärme eller vad det heter? och det tog typ 6 veckor...nu ska de byta vatte...
Läs mer

Febrar för träning

Legat sänkt hela helgen. Trodde det var bakfylla. Ja, kanske. Men febern har hållt mig låg. I och med detta går jag in i drygt andra veckan utan träning. Droppen vore ju om...
Läs mer

Splitt personlighet...

Helgen har varit en sådandäringa helg där man önska att man kunde vara på fler, många fler, ställen på samtidigt... Iaf så i leddes helgen med att k22...
Läs mer

Då kickar vi väl igång måndagen!

Ny vecka, nya tag. Kändes sådär att behöva stiga upp när klockan ringde men det gick. Efter lite snoozande. ;-) God morgon! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Camilla har gjort ett bra jobb med denna avyngling!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Nu kommer vi och gissa vad vi tar med oss Molly och Chloe!!!!!

Ok då var vi klara med den nya boken som kommer i vår. Vi alla är överförtjusta och det blev en succe. Bokgänget åkte hem idag och var säkert helt slut men rol...
Läs mer

Billiga hörlurar (men bra!)

I förra veckan lanserade vi möjligheten att sortera efter pris på Headler. Testa t.ex. att gå in på in-ear hörlurar och klicka på ”Sortera efter: pris” så ser...
Läs mer

Gör Google Chrome som din standard webbläsare i din iPhone!

Chrome är mycket snabbare och bättre än Apples egna webbläsare ”safari”. För att göra Chrome som din standard så måste du ha en jailbreakad iPhone. Steg 1: in...
Läs mer

Gör Google Chrome som din standard webbläsare i din iPhone!

Chrome är mycket snabbare och bättre än Apples egna webbläsare ”safari”. För att göra Chrome som din standard så måste du ha en jailbreakad iPhone. Steg 1: in...
Läs mer

Ingen vilodag...

...utan en bakdag blev det idag. Jag har äntligen fyllt på jästförrådet efter stormen Sandy och därför blev det såväl bröd- som bullbak idag. Kitchen...
Läs mer

360. Iphone

Idag blev det Iphone 5-jakt. En lyckad sådan. Så efter något år med Samsung, är jag nu tillbaka till Apple :-)
Läs mer

Tråkar framför camen!

tjena tjena tjena! Sitter bakom dataskärmen och har ganska tråkigt haha, ska strax cama med en snygging woop woop ;) Annars idag har jag inte gjort så mycket, åkte till borå...
Läs mer

Vinn ett IPhone-fodral från Hugo Boss

Tävla och vinn ett snyggt exklusivt svart fodral till din IPhone – från Hugo Boss. Hugo Boss har precis lanserat en ny kollektion av exklusiva mobiltillbehör, speciellt framtagna f2...
Läs mer

MITT FÖRSTA INLÄGG

Vilken svordom använder du mest? hmm.. Kuk kanske! Eller fitta. Jag gillar könsord överlag. Äger du en iPod? Ja! Har t.o.m köpt ett skin till. Har dessutom både en nano...
Läs mer

Idag har jag varit väldigt glömsk

På bilden: En del av vårt hus. Idag har jag varit väldigt dålig på att komma ihåg saker. Först glömde jag jobbmobilen hemma så jag fick vända och...
Läs mer

Helt sjukt grymt

För några veckor sedan så anmälde jag mig till en tävling där man kunde vinna ett armband värde 300 kr. Idag så fick jag veta att jag hade vunnit. Det var fr...
Läs mer

Måndag igen då

Idag blev det en massa ärenden på stan och Shervinträning. Mycket mer hann jag inte med faktiskt. Jo, jag hann äta en massa med. Shervin hade dessutom med sig fyra bananer jag kun...
Läs mer

Duktig dag!

Idag har jag fått så mycket gjort! - Gick upp halv nio, duschade och åt frukost - Ringde Tele2's kundservice och fick äntligen min iPhone 5 aktiverad - Halv elva var jag p2...
Läs mer