måndag 3 december 2012

iPhone 5 2012-12-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

100 frågor.

1. Hur gammal är du? 28 år. 2. Hur gammal känner du dig? Det beror lite på dag och humör. Ibland känner jag mig som 17, ibland som 28 och vissa dagar som 50+. 3....
Läs mer

#29

Tjäääna Haha stängde av min väckarklocka så vaknade halv 8 av att Angelica ringde så fick typ springa upp ur sängen och fixa mig, skulle vara i skolan 7.45 oc...
Läs mer

Inlägg 9: Någonting jag vill ha.

En pojkvän som jag kan kalla min och en iPhone 4s står på min önskelista. Haha.
Läs mer

Playman.se

Ar du ny pa Playman.se, ja da har du kommit ratt om du soker iPhone Tillbehor eller om du enbart vill bli inspirerad! Playman.se ar en butik online som saljer tillbehor for bade Samsung galaxy Tillbe...
Läs mer

FAKTA OM MIG!

Privat 14. Vad är ditt andranamn? - har två, Sandra och Viktoria. 15. Har du sårat någon med flit? - nej. 16. Vilken webbsida besöker oftast? - hmm, olika bloggar! 17. Vem i...
Läs mer

Mera våld

Brandon Lee i "Rapid Fire" dessvärre är denna brittiska utgåva något klippt, bara fem sekunder då britterna inte accepterar nunchucks i bild. Se länken fö...
Läs mer

Trött efter plugg..

Åå känns som man aldrig har tid till något! Tiden bara flyger iväg och jag har så sjukt mycket att göra! Extremt mycket plugg just nu, när alla lärare ins...
Läs mer

Slut på denna dag

Då var min födelsedag över. Eftersom vi firade i söndags så blev det inget firande idag. Åt det sista av tårtan lite tidgare iallafall. Har inte gjort något sp...
Läs mer