torsdag 20 december 2012

iPhone 5 2012-12-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Släktforska gratis i jul – Ancestry.se öppnar upp för alla under familjehelgen

Släktforskning har slagit igenom som en stark trend i Sverige med flertalet aktuella program i TV och radio och ett ökat antal intresserade svenskar. Julen är en högtid då m...
Läs mer

Torsdag

Hade tänkt göra ett blogg inlägg igår men när mobilen dog så glömde jag helt enkelt av det när jag kom hem, gårdagen spenderades på stan. Köpte...
Läs mer

Frågor och svar lt;3

Hejj på er ;) Idag är det en vääääldigt chill dag eftersom vi börjar havl elva och slutar tolv i skolan. Skit skönt! Det är ju sista dagen imorgon ;) Iaf,...
Läs mer

It support

Såg den här bilden och osökt att tänka på min mormor med make som i dagarna får varsin IPhone.... :) (Lånad bild)
Läs mer

Avslutning!

Vaknade för en stund sen av att väckarklockan plingade till. Fick låna någon stenålders klocka eftersom jag inte kan använda iphone väckarklockan.. Hursomhelst, ja...
Läs mer

Ibland blir man liksom p#229;mind om hur sakerhellip;

Ibland blir man liksom påmind om hur saker och ting förändrad med åren , tex när de händer bra/dåliga saker så har man alltid haft en eller flera personer man...
Läs mer

iPad USB minne?

Finns det och funkar det? Min dotter köpte precis en ny iPad4 och när vi kom in på julklappar så pratade hon om att ett USB minne vore bra. Har själv ingen susning om iP...
Läs mer

GODMORGON

Hej ! Fick min iphone 5 igår, hur underbar som helst ! Älskar den ! Så kommer förhoppningsvis blogga mer nu då jag kan ta mycket bättre bilder ! xoxo
Läs mer

Grattis till mig!

Idag fyller jag år! :D:D:D Hittills har jag fått en bh, ett för stort mobilskal som egentligen var till iphone 5, ett samsung galaxy s2 skal och en SAMSUNG GALAXY S2! Hörlurar, j...
Läs mer

Förlåt men kommer inte hinna

jag skrev ju förut att det skulle komma upp en video på porträtt, men när jag slutar från skolan så hinner det bli så mörkt. Så tänkte fråga ifa...
Läs mer

01.00

Hej allihopa, ilma här! Glad tjej som sitter i sin säng i tyskland och ska alldeles strax sova.. men inte än. Ganska sent men jag kom hem vid 10 sen satt vi bara å snacka osv, you...
Läs mer

TÄVLING

Vinn ett eget designat eller färdig designat skal till din iPhone, MacBook, iPad, HTC osv ifrån WeSkins.se. Det enda ni behöver göra är att klicka på bilden och1...
Läs mer

Stor julgran ~

Slog in massa paket ikväll och tog upp den lilla granen, den är så söt. Mamma och jag har typ börjat rata julprylar liksom.. 1. Så mycket saker. 2. Jobbigt att ta fram....
Läs mer

Första inlägget från mobilen

I paketet låg en vit SAMSUNG GALAXY S |||♥Typ världens största skärm! :O kan bara säga att den är mycket snyggare när man han den i handen! Vita är lätt s...
Läs mer