fredag 14 december 2012

iPhone 5 2012-12-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fredagsarmarna som de stora grabbarna på USM kör;P

Bara och följa strömmen och köra armar som eliten gör på andra gymmet i stan;) ha ha, de pumpar upp fredagsarmar för och kanske komma till i stugorna hos deras fruar ;P...
Läs mer

I got a iphone 5 s.

via Instagram http://instagr.am/p/TN24rBxbyi/
Läs mer

Google maps finns nu till iOS

Var du lite väl snabb med att uppdatera när iOS 6 släpptes tidigare i år. Då är du en av många som ofrivilligt blev av med Google Maps till förmån fö...
Läs mer

Roliga styrketränings-appar

Jag har sedan innan x antal träningsappar på min iPhone: iFitness, SATS-appen, FunBeat, Nike Training, Casall T.O.D., Tabata-timer, True Weight, Styrkeprogrammet, Pocket Pole, Strava, Hydra...
Läs mer

Apelöga mot väggen

En av våra uppmärksamma bloggläsare upptäckte att vi varit inkonsekventa. Å ena sidan skrev Christian i inlägget om hur man tar bättre mobilbilder att ”… det b228...
Läs mer

pirrigare än en kär 14-åring

Tänk, imorgon är det tävling! Strong girls championship, som förövrigt autokorrektas till string girls championship i min iphone, det hade vart något va? , är min...
Läs mer

20 månader

Igår hade jag och mitt hjärta 20 månader tillsammans, men det firade vi inget speciellt mer än att ta det lugnt tillsammans. :) Ikväll händer inte heller så mycket...
Läs mer

R.I.P.

Jag blir så otroligt trött på mig själv!  Läget är mycket kritiskt för min iphone den tredje efter en liten incident i går kväll. Jag tappade telefo...
Läs mer

14e november 2012

Godmorgon! Jag ligger just nu i sängen och lyssnar på Beyoncé. Tänkte snart dra upp mitt arsle ur sängen och göra mig iordning för idag ska jag hämta min k2...
Läs mer

Frågetecken

Jag kollade in min blogg om jag hade missat något, men såg att jag hade jätte många frågetecken. Det e smileys från iphone och jag trodde dom sundes men det gjorde dom t...
Läs mer

Kanintesova

Precis kikat klart på ett gg avsnitt, Joakim sover och jag kan tydligen inte somna ikväll.. Ikväll hände det inte mycket och förhoppningsvis blir det något roligare imor...
Läs mer