lördag 15 december 2012

iPhone 5 2012-12-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Det blir aldrig som man tänkt sig….

….eller ”Fyndläge på Blocket!”…   Nej hörrni, det blir verkligen aldrig som i alla fall jag tänkt mig. Igår hade jag tänkt att ha en lugn och skön fredag, sk...
Läs mer

One Way ticket! Nooo 2 !

Wii äntligen bokat! 11 dagar kvar! Dom pengarna för flygbiljetterna sved !! Jobbade extra i torsdags så jag tog ledigt igår ! Ganska skönt ändå ! Även om...
Läs mer

Jollan32

Hejsan!Jo Jollan32 är jag så om ni gillade den bloggen är jag bloggens skapare. Den försvann typ för jag kom inte in på den.Igår hade jag ett kalas för att jag...
Läs mer

20121215

jobbade idag, det va najs, fick julklapp av chefen, 350kr på marieberg, så gulligt!!vill sova men kan verkligen inte så gjorde årets jävla lista för att försök...
Läs mer

03:33

Har inte gjort något värt att skriva här haha men jaaaaa. är på ganska bra humör just nu, konstigt nog. pratade med cullen ett tag förut omg han ba "i have goo...
Läs mer

........

Ligger i soffan fullt påklädd och fryser så jag skakar. Har legat här sen kl 17.30 och bara rest mig för att springa och spy...magsjuka så det heter duga. Kl 22 sov ...
Läs mer

MM

Det finns ingen som inte har barn som kan förstå hur mycket dom betyder! Mollys glada uppsyn när man kommer in till henne på morgonen. Hur hon skrattar när jag ler. När...
Läs mer

App med mässprogrammet

Det finns det en mycket enkel app för iPhone och iPad med Stockholm Hundmässas program och katalog att ladda ner gratis från App Store. Jag har precis gjort det. Vet inte om jag f2...
Läs mer

iphone skal

kollade igenom iphone skal nyss på fundiq.se och hittade dessa 9 skalen som jag vill ha. två beställdes hem idag, 1 till ska jag köpa efter jul! kan ni gissa vilka två jag be...
Läs mer

natten till söndag

Oj vad livet rullar på just nu må jag säga! Har bara en liten "hemtenta-ångest" som borde vara över till imorgon (söndag) för det är då den...
Läs mer

EMPORIA/HOLLISTER

Heeeeej! Har varit på emporia idag med familjen men innan det så fick vi i oss lite käk på en grekisk restaurang vid möllevång. Det var jätte gått och som ni s...
Läs mer

Sjuk?

Nyser vasst å måste snyta mig. Är det månne en förkylning på G? Hypokondrisk? Jag hoppas bara min historia hjälper nån man där ute att känna...
Läs mer

iPhone 5

Vart borta på middag vid en av mostrarna förut och där har dom wifi så hjälpte morfar med en sak. Gissa vad? Min 9 åriga kusin vann en iPhone 5 på jultidningar s...
Läs mer

Hur fort förtvinar muskler?

Okej. Vi är väl alla överens om att det inte går så snabbt att bygga muskler. Inte växer de på en timme eller så? Om du som "normalbyggd" tjej ä...
Läs mer

Yeah?

Förlåt för den dåliga bloggningen, men jag har sovit vid Leia och hon har nigen internet. Och jag har inte kunnat blogga från mobilen heller eftersom jag inte hade med mig n...
Läs mer