måndag 10 december 2012

iPhone 5 2012-12-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dagen, vart värsta novellen haha

Tänkte skriva lite snabbt om dagen då, a. Vaknade runt 10 hos linn, åt pizza och detdär till frulle. drog sedan in till stan, jag köpte tre iPhone skal + present till s...
Läs mer

Hat kommentarer om iPhonen

Har redan fått flera hat kommentarer om vad jag skrev i mitt förra inlägg och asså ni vet inte hur dålig den är jag tänker inte ens ta med den till skolan imorrn t...
Läs mer

Jag har sålt min värdighet och tappat pengarna

Öppet meddelande till alla som hade oturen att gå in på den här bloggen mellan 1 december ca 22.45 och 9 december 23.35: Jag ber om ursäkt. Det är borta nu. Öppet...
Läs mer

Ingen miljonär

Hejhej, Jag har blivit lite bortskämd med att blogga direkt från min iphone via blogg.se-appen, men den har inte fungerat på flera dagar (inte nu heller) så då blir det 22...
Läs mer

Dumma mig

Ska aldrig bada med min iPhone igen. Tappade den i vattnet precis. Allt verkar fungera i alla fall. Tack för idag / har lärt mig en läxa. Godnatt! Lite småroligt från Jonas...
Läs mer

Sådan mor, sådan dotter....

Vår dotter som fyller fyra i februari är en hejare på att använda min iPhone. När jag kollade igenom fotona i telefonen idag såg jag att hon tagit kort på armbandet...
Läs mer

IPhone

Hej heej, har suttit ett tag med min iPhone nu. Tänkte det kanske är bra om man ger det lite tid men fortfarande gillar jag samsung! Vi får se????
Läs mer

Pump novis

Angelina har idag fått sin pump. Färre stick och förhoppningsvis bättre värden. Nackdelarna blundar vi för ett tag... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Finfika!

Kolla! Vid fyra i går fick vi finfika på SÖS. Macka, kaffe och cider - Voila! Postad via Bang's iPhone
Läs mer

home

sådärja, nu är jag hemma efter en jobbkväll. sitter och försöker fixa en kompis iphone just nu, ska ta och lägga mig i sängen och kika på nån fi...
Läs mer

Vilken pärs, men nu...

...är det klart! Jag lyckades vara flink nog vid tangentbordet ikväll att knipa en av de eftertraktade startplatserna till Vansbro Triathlon i sommar. Det var riktigt svettigt innan jag kom...
Läs mer

10. Önskelistan min!! :)

Oj, oj, oj Julias önskelista, vad kan det vara? :)IPhone!...
Läs mer

Andra advent

Igår var det andra advent och jag bakade goda lussebullar. Leah tyckte det var jättespännande och ville gärna hjälpa till ;) - Posted using BlogPress from my iPho...
Läs mer

Nokia Lumia 920

Apple har definitivt problem ser jag nu. Jag prövade för första gången den nya Nokia Lumia 920 i butiken och mitt intryck är att den är överlägsen iphone 5. Al...
Läs mer