söndag 9 december 2012

iPhone 5 2012-12-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Söndag, 6.45

Godmorgon! Helgjobb denna helg, tiden bara rusar iväg!!! Under veckan bakade jag lussebullar två kvällar i rad, ena dagen riktiga gottebullar fyllda med mandelmassa, vanilj och sm2...
Läs mer

Go morgon, snart är vi on road, + Hår tips !

God morning ! Gick upp för 30 minuter sen, ahha så är as snygg nu  Nyvaken och helt väck, men fett taggad på shopping ! Man får ju hoppas att kolsäckarna pack...
Läs mer

Söndagsmorgon

Trötta men glada Kaffe och välling räddar min morgon. - Posted from my iPhone

Läs mer

Dålig blogg dag

Hej bloggen! Idag (igår) har jag haft 100% fullt upp och bloggandet har inte hunnits med vilket ni säkert har märkt. Upp tidigt för att gå på rotor utförsäljni...
Läs mer

F#246;re... ...och efter... Tackhellip;

Före... ...och efter... Tack och gonatt! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

I'm so over you

Vad passar bättre än att göra ett blogginlägg när man inte kan sova? Har varit dålig på att uppdatera den här veckan men jag har bara haft så jävla o...
Läs mer

Baller!

Jag borde vara er mer trogna, mina läsare.. Om jag har er kvar? Jag har varit en dålig bloggerska i höst och det beror på att jag tagit upp mitt största intresse och min st...
Läs mer

Reality.

Tror fortfarande att jag drömmer! - Posted from my iPhone
Läs mer

Sängen

Efter en stojig kväll börjar jag nu dra mig mot sängen... Niklas och Kevin har åkt hem och Elin sover i Soffan. Jag då? Jo jag somnar snart samtidigt som jag går i trapp...
Läs mer

Borta bra...

... men hemma bäst!!! Ett ordspråk som är sant i alla lägen!! Är nyss hemkommen från en trevlig kväll hos min bror. Vi har firat sonen och frun! Alltid lika trev...
Läs mer

Fjärrstyra hemmet del III

Nu är grunden helt klar. Jag har skaffat alla mottagare jag behöver plus några extra. Det blev ett litet gäng och efter anskaffande av lite skarvsladdar och grenuttag var alla p...
Läs mer

Önskelista - Julklappar

Har sett på rätt många bloggar att de lagt ut en önskelista på julklappar. Så jag tänkte göra samma sak bara för skojs skull. Så här är m...
Läs mer

lala

Hejsan, har inte skrivit på några dagar bara för att jag inte haft något att skriva om. Men ja, Den här fredagen så kom Aida och sov till lördagen, vi gjorde...
Läs mer

- Önskelista

Vad jag önskar mig ska de egentligen stå men Ö gick inte att använda i detta så låter lite mer krävande men inte meningen..  Detta är iallafall n22...
Läs mer

JOHANNAS JULKALENDER - LUCKA 10

Exakt 2 veckor kvar till julafton idag. Har ni hittat/köpt alla julklappar än ? Annars kan du vinna en smart i dagens lucka. I dagens lucka kan du vinna ett Plånboksfodral från G...
Läs mer

iPhone inlägg

???????...
Läs mer